Advarsel: Kjedelig blogginnlegg med ingenting nytt!

Vær hilset Norges kuleste blogglesere! Tenkte å prøve meg på en ny type overskrift i dag. Jeg blir jo ofte beskyldt for å benytte meg av clickbaites, eller fengende overskrifter som jeg kaller det, men tenkte å prøve det stikk motsatte, nemlig en advarsel om at dette er trasige greier. Blir spennende så se om det vil ha motsatt effekt og folk klikker seg inn som gale eller om folk faktisk holder seg unna.  Noe må man jo finne på i disse coronatider. Skjer jo ikke så mye annet.

 

Klokka er snart sju. Skal trekke en kake før jeg stikker ned på jobb og forbereder dagens bilder. Skal fotografere fra 11 i dag og noen timer framover. Vi har vært i Tollevikfjæra, der jeg bor, alle gangene til nå, det er så fantastisk fint å fotografere der, men neste gang skal vi skifte lokasjon bare for å variere litt. Viktig med variasjon. Ikke hvis du er i et fast forhold altså. Da blir det bare bråk.

 

Så utrolig artig at så mange forhåndsbestilte boka mi i går! Er fortsatt helt overveldet. Så takknemlig for at det faktisk er så pass mange som liker det jeg skriver. Hadde jo vært kjedelig å brukt masse tid på dette og så hadde ingen brydd seg liksom. Jeg er privilegert! Hvis du ikke rakk å forhåndsbestille den i går kan du gjøre det HER, HER eller DER.

 

Nei, må ta den kaka nå. Skulle gjort det i går, men jeg gadd ikke. Er mester i å utsette ting. Jeg får ting gjort altså, men ikke alltid når jeg skal.

 

Og du, på onsdag fyller jeg disken på Hoftepluss med helt ferske Varanger-reker slik at Alta, i alle fall en heldig del av Alta, kan kose seg med ferske reker i påsken. Det gledes!

 

En positiv dag ønskes!

14 kommentarer
    1. Skulle forferdelig gjerne bodd i Alta og kjøpt reker!!!! Ferske reker med godt brød, mangosalat og sider er det beste jeg vet. Men når en bor i innlandet er frosne reker alternativet. Forresten – bloggen din er ikke kjedelig, og jeg skal bestille boka. 🤩

    2. Bestilte og betalte i går,måtte holde på en stund. 😄Tror systemet til Ark ble overarbeidet. 😜😂 Så nå e d å vente til høsten, men jeg bestilte ett stort puslespill også for å ha noe å fordrive tiden med til boken kommer. 😉😂😂

    3. heia 🙂
      kjempe flott bilde
      blir bare så glad for å se solbilder
      vi har jo ikke hatt for mange av de dagan her oppe i Finnmark.
      ha en super dag
      Solklem

    4. Fin fotografering’s dag te dæ , gledes te høsten.
      Begynt å tenk på hvordan går det med svigerbestemora di, etter fallet i vinter🤔
      Flott dag te dæ å dine.

    5. Bestilt og betalt , no er det bare å vente , gleder meg . Go påske til deg og din familie 🐣🐣🐣

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg