Beste salgstart i Kagges historie!

Reklame | Kokkejævel

Fikk akkurat mail fra salgssjefen i Kagge forlag og han hadde aldri i hele sin karrière i forlaget vært med på en bedre salgstart av et forhåndssalg noen sinne! Nærmere 1000 bøker ble bestilt og betalt i går, og det er visstnok helt sinnsykt mye. Hvor mange som er solgt i dag vet jeg ikke, men jeg vet at boken kommer ut 4. august og dette lover meget godt for en god bokhøst. Er det ikke artig folkens?

 

Jeg lover at jeg ikke skal gnåle så mye om denne boka framover, men litt må det vel være lov å nevne den inn i mellom? Nevnte jeg at du kunne forhåndsbestille signert bok HER, HER og DER? Slik salget er akkurat nå kan det til og med kanskje lønne seg å forhåndsbestille så man er sikret et eksemplar…

 

Nok bok! Fotograferingen i dag ble jeg ekstremt fornøyd med! Vi tok noen helt banebrytende bilder som aldri har blitt gjort før av noen fotograf, så gleder meg veldig til å få vist de fram i boken. Dere har virkelig noe å glede dere til. Jeg merker nå at jeg fortsatt skriver om denne boken. Klarer liksom ikke å stoppe, ha ha.

 

Etter fotograferingen kjørte vi opp til svigerfar og grillet litt pølser og slikt. Snakket litt om boken og forhåndsalget. Ja, du vet nå 😉

 

Nå skal jeg sette meg ned å lese om regjeringens krisepakke. Det må også gjøres. Har jo tross alt en bedrift i krise. Sist gang jeg regnet får bedriften utbetalt 36K for mars. Er jo litt, men de har det verre i Italia.

 

Ønsker dere alle en forhåndvis god aften!

 

Klikk HER og vi blir begge lykkelige 🙂

 

 

20 kommentarer
    1. Jeg har ønsket meg denne boken til dagen min i september…. Har fulgt bloggen din siden i fjor sommer, kanskje litt før 🙂

    2. Så bra og det betyr jo at du e toppers🌷Gleder meg til æ får boka en vakker dag i August 😀
      God påske til deg og familien 🐥🐇🐣🌷

    3. WOW 👏👏👏 Fantastisk bra 👏👏👏 håper signeringshånda er frisk og at den “overlever 🤣 Lykke til med salget, gleder meg til august 🤗

    4. Kanskje du skal vente med skulderoperasjon til etter signeringa…🤔😂😂
      Flotte greier okke som 👏👏💐❤️

    5. Bestilt i går, det blir vel mange flere bøker bestilt etter lønn i morgen🤪😜
      Så artig å høre om salgsstartet, men ikke overraskende, vi har jo ventet sånn på dt som læs dæ, og vi er mange 💃

    6. Fantastisk,rett og slett👍👌🤗. Det må være kjempemoro for deg å få en sånn mail fra forlaget. Dette lukter jo bestselger lang vei😉. Gleder meg til å få se boka når den kommer ut😍. Ha en fantastisk fin påske🐥

    7. Du får ordne dæ med ei super go penn, blir litt på skrivearma derre😍.
      Go ettermiddag/kveld te dåkker🐣

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg