Dag 6: Barnetopptur! (42 minutter og 10 sekunder raskere enn dag 1 :D )

Det har vært et sant helvete på jobb i dag siden jeg har “spart” både morgen- og lunsjpillene, slik at jeg heller kunne ta dem 45 minutter før avgang. To hjelper ingenting. Det trengs dobbel dose hvis det skal ha litt effekt oppover der.

 

I dag gikk det faktisk ganske bra. Seks turer på rad har definitivt gjort noe med pusten, og når jeg da fikk bedøvd ryggen i en slik grad at den “bare” gjorde jævlig vondt, så havnet jeg ikke i koma en eneste gang. Spiste ikke opp alle energibarene mine en gang. Smoothien var også urørt. Jeg har rett og slett blitt i bedre form på en uke!

 

Mens jeg trasket og gikk der oppe fikk jeg en helt fantastisk artig idé som jeg tenkte å gjennomføre på søndag:

 

 

 

12 kommentarer
    1. Kjære deg
      Nå gjør du faktisk helt feil med smertelindringa. Du skal ikke spare, for da bygger smerten seg opp og det må større mengde for å døyve den. Du kan heller ta 1 tablett til de doseringstidene, så forebygger du smertehøyden. Sånn, det var dagens doktoråd, skjønt lege er jeg ikke. Gleder meg å følge deg videre opp komsatoppen .

    2. Fortsette du i d dær tempoet ende du jo opp me å være færdi å gå før du har starta 😂😂
      Du e flink,d må æ si 😁å æ e mektig imponert over at du ovehode klare å presse dæ mtp dn ryggen din 🏆🏋️‍♀️🏋️‍♀️
      Ei riktig så god helg til dæ å din familie 😄

    3. Mektig imponert👏👏👏👏👏. Det må føles veldig godt å kjenne at både pusten og kondisen sjenerøst,blir bedre for hver tur👌. Tenke at du må være en stooor inspirasjon for andre som sliter med å komme seg over d3n berømmelige dørstokkmila😍. Ha en nydelig kveld,med konemor.💕.

      1. He,he😉. Sånn blir det når man ikke leser gjennom det man skriver😆. Skulle stå sjenerelt,ikke sjenerøst😊. Lill

        1. Du e en jævel tell å gå!!
          Med dårlig utgangspunkt e jo forbedringspotensialet stoooort 😉 Det e da det e arti!

          Heia på deg videre!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg