Det ble mørkt

Det er vanskelig å snakke om dette temaet og selv jeg tør bare kruse i overflaten når jeg forteller om det. Jeg, som både blir hyllet og latterliggjort for min åpenhet, selv jeg feiger ut. Legger bare ut et mørkt bilde en ettermiddag og forteller at det er litt leit. Dere trykker hjerte og ønsker meg god bedring og i morgen er det en ny artig post. Eller, aller helst en koselig en om Lillebror, og alt er glemt.

 

Helt fram til neste mørke bilde. Som kommer. Med jevne mellomrom.

 

Jeg er en idiot! Jeg er, var i alle fall, en veldig anerkjent kokk her oppe i Nord, men sakte men sikkert ødelegger jeg mitt eget rykte med mine mørke historier fra virkeligheten. Jeg kunne surfet på en bølge av medgang dette året, men hver eneste gang det har dukket opp en mulighet så har jeg dykket under bølgen. Og nesten druknet.

 

Ja, det er en slik dag i dag.

 

Jeg skal ikke fortelle dere så mye. Det er ikke alt man burde fortelle, hvor lyst jeg enn har til det. Jeg er den type mann. Idioten.

 

Kan heller fortelle dere at jeg legger meg inn et par dager på Alta helsesenter. Drar i morgen. Blir deilig. Gleder meg til å låse meg inn på et rom sammen med Kjærest og Lillebror og bare lukke resten av verden ute et par dager. Skal på jobb på mandag. Inntil da, bare barsel, Kjærest og Lillebror.

 

Verden finnes ikke. Veggene på helsesenteret er en usynlighetskappe som jeg brer om oss. I morgen.

 

I dag er ingenting usynlig. Alt er åpnet. Det er prisen man betaler for en ærlig blogg.

 

Jeg fryser. Hele forbanna tiden. Tjukk har jeg også blitt. Skikkelig. Over 120 kg. Har aldri vært så tung før. Jeg må ta meg sammen.

 

Begynner på mandag!

 

Drømmer meg tilbake til Hammerfest! Tenk at en som er så liten at han til og med får plass i hånden min kan ta så sinnsykt stor plass i hjertet mitt.

 

Spurte Kjærest om hun hadde et bilde hun ville dele med dere. Hun sendte dette. Hjerte.

 

Ellers er jeg klar for at de kommer hjem nå. Alt er rent. På tirsdag er Lillebror akkurat 2 uker gammel og vi planlegger at de kommer hjem på onsdag. Da har han overlevd broren. Resten må vi klare selv.

 

Det var ikke meningen  å ødelegge helgen for dere, men slik er mitt liv, opp og ned. Blir det for mye av det gode, eller det vonde, så anbefaler jeg å lese noe annet.

 

God helg!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

98 kommentarer
    1. Ta vare på deg selv, og på hverandre.
      Alle har sorte dager, men de fleste glatter over det og viser bare den siden av seg som det er lett å vise frem. Skriv slik det er dersom det er til hjelp for deg. Kanskje kan det være til hjelp for andre, også.
      Ønsker dere en god helg og en hyggelig tid når dere kommer hjem.

    2. Slutt å kalle deg selv idiot. Slutt med det med en gang! Kall deg selv menneske.
      For det er menneskelig å ikke alltid ha det greit. Det som er umenneskelig (og idiotisk) er å late som allting hele tiden er tipp topp tommel opp. Mørket kan av og til sluke selv de beste av oss. Selv når livet etter andres oppfatning burde vært lyserosa. Ta våre på deg selv, hold om de du er glad i og gi deg selv tid til å bli ordentlig glad i deg selv ❤

    3. Job fy fader for en idiot DU er. Dette sier mer om deg enn kokkejevel. Dette innlegget her har ingen ting med ironi ,du som sier at du har slik omtanke. Du bare spyr ut ting. Grøss og gru spar deg.

    4. Din styrke ligger i at du blogger om både positive og tunge tanker;) Og har en flott selvinnsikt:) Tror Kjærest har gjort et funn som pappa til sine barn…. Det er styrke i å kjenne på sin redsel og angst for dem man er glad i…og når det blir for tøfft..søk hjelp slik som det ser ut til at du/dere har gjort. Jeg følger ikke blogger til vanlig , men din har rørt ved noe som gjør at jeg ser frem til hvert nytt innlegg. Håper dere finner roen til å nyte babytiden og di gleder den kan gi.

    5. Hei. Fryser mye + vektoppgang + depressive symptom? Har du sjekket stoffskiftet? Ville bare tipse om du ikke har tenkt tanken selv😊

    6. Hei Kokkejævel. Jeg leser bloggen din av og til.. livet går opp og ned for de fleste av oss, jeg synes du er tøff som forteller om dine og din families opp- og nedturer. Jeg forstår at det har vært forferdelig tøfft til tider. Jeg ønsker dere alt godt og lykke til videre <3 Kos dere i helgen og gled dere til å komme hjem alle tre <3

    7. Leser heller det her enn om diverse retusjeringer av underliv, puppe- eller rumpeløft🙌 jatakk til ærlighet😊

    8. Kokkejævel ja, så du står på et kjøkken med et forkle rundt livet og lager middag? For bare 30 år siden så kalte vi folk som deg kvinner. Men du får fortsette å late som om du er en mann, feiten. Det er ihvertfall noe å le av. 🙂 Menn som skryter av at de lager mat… finnes det noe mer patetiskt i verden? Menn fanger og frakter maten hjem, det er vår jobb. Og kokkejævel lager middag til oss. Det er godt å være mann. Du burde prøve, kokkejævel. Se om du finner ballene dine nedi veska til kona di, de ruller nok rundt på bunnen nedi der. 🙂 Det er bestandig morsomt å se på når menn lar kvinner kasterere dem. Trist for dem men morsomt. Norske menn er nå offisielt verdens veikeste og mest feminiserte `menn`. Og det tok bare 30 år!! Kvinnene har virkelig jobbet hardt men vi kan ikke skylde på dem. Dette er 100% menn sin feil, hva slags menn lar seg kasterere av en tispe?? Kun nordmenn, kun norske menn. Og svensker da selvfølgelig, de er enda verre enn oss. Feminiserte soy-boys som bruker tamponger, det er så kvalmende.

      1. 🤮 finner ikke noe ironi i ditt innlegg, kun idioti – du burde la vær å spy på andres ærlighet og følelser!

        1. Vedkommende er ikke så stødig i rettskriving, tenker jeg, har tre for mange e’ er. ta bort dem legg til en a, og nickname hans blir riktig. Norsk Patetisk Liksom – mann. 😉

    9. Kjære deg🤗…Jeg følger ikke mange blogger…for det er alt for “rosen rødt” i mine øyne. Men DIN blogg er dønn ærlig, derfor elsker jeg å følge deg ,kjærest…og nå lillebror 😊🥰 Ærlighet varer lengst !

    10. Kjære deg😊det blir bra. Alt blir bra. Hva ville oppturene våre vært hvis vi ikke hadde hatt nedturer? Kos deg med sønnen og kjæresten,ingenting som kan reparere et mørkt sinn bedre enn varmen fra et helt nytt menneske😊

    11. Siden det må minst 10 positive kommentarer for å veie opp en negativ (fra troll), tenker jeg å være med å bidra på den positive siden. Bruker ALDRI å kommentere på blogger, men denne bloggen følger jeg og jeg HEIER på dere❤️ Ønsker dere alt godt, i lyse og mørkere dager❤️

    12. Her i området er det en knakende god lege, han skriver kronikker til lokalavisa innimellom og i dag hadde han skrevet om hjertesorg. Da skriver han “hvis du er på vei gjennom et helvette, så fortsett å gå”. Det er et sitat som eg kjem til å ta med meg videre, til alle slags tøffe situasjoner!
      Ønsker deg og dine alt godt for dagen 😊

    13. Jeg er ikke typisk bloggfølger, men følger din nettopp på grunn av den røde tråden med både medgang og motgang, og ektheten i det. Du har en viktig stemme fordi du våger å dele av deg selv både på gode og onde dager. Vi har dem alle sammen, men ytterst få av oss tør å slippe andre inn når det blir mørkt. Vi trenger at noen våger å dele, så takk for at du viser normaliteten med at livet består av mer enn det som skinner på overflaten.

    14. Når mørke tanka lukke sæ inn i ei bobla kan det å snakke om det åpne døra å slepp lysglimtan inn, så fortsett med det, vi e mange som har ❤️ for dokker å ønske dokker alt vel. En varm tanke til di som ikke har det for garantert har di det ikke så bra med sæ sjøl å evne ikke å ha empati for andre, men må ta ut sine dårlie følelsa på å være nett troll. Ei rekti go helg tell dokker å nyt barseltia, ka e vel bedre en den goe babylukta? 🥰

    15. Ikke depressivt i det hele, bare dønn ærlig om hvordan livet er. Alle har vel mørke dager.
      Kos deg på helsesenteret og nyt din fine familie! Ingenting er viktigere enn de man er glad i. God helg til dere alle ❤

    16. Slapp av, du e ingen idioti❣️ Bare ett menneske😘 Nyt helga på helsesenteret 💙❤️💙

    17. Hei,

      jeg var invitert i bryllupet til Jan Snoghøj og Hege Lund, fra Gulskogen i Drammen, som var på Geilo, sommeren år 2000, var det vel.

      Jeg har så mange klager på det bryllupet, så jeg lurte på om jeg kunne nullstille det, siden jeg er en slags stebror, av brudgommen.

      Det virka som at det var noe slags søster-bytte, ute og gikk her, eller lignende.

      Jeg skal skrive klagene:

      – Brudens bror, prata dritt om brudgommens søster, (Christell Humblen), som er en slags stesøster av meg, og sa at hun hadde ligget med 30-40 menn, eller noe, i en lav bryllupstale, som han nervøst mumlet ut.

      – Brudens mor, (min fars samboer Haldis Humblen), sin sang, var krøllet og så rettet ut, i mitt sanghefte, ved middagen.

      – På bryllupsbildet, som jeg fikk en del måneder seinere, (nesten et år seinere vel), så åt bruden og brudgommen på den samme pølsa i brød.

      – Ingen ville prate med meg, på bryllupsfesten.

      – En av gjestene, Tom Bråten, fra Berger, klådde på skjorta mi, som søstera mi Pia, hadde rappa/lånt, en mørk blå gant tennis-skjorte. De råflørta også på hotellet, høyt oppe i dalsida, i Geilo, enda søstera mi har en samboer i Oslo, som heter Negib fra Etiopia. Og det ble nesten slåsskamp, da jeg poengterte denne flørtinga. Og faren min, som også satt der, syntes det var greit at Bråthen satt med henda på min skjorte, (som var på søstera mi Pia Ribsskog), mens han sa at Keika var en hval, og seinere en sprekk-hogger, (så de hadde invitert dumme bryllupsgjester der. Men men).

      – Både stesøstera mi Chistell og brudens bror ble forskrekka da jeg ville prate med dem, og ingen andre ville prate, så det var dårlig bryllup.

      – Søstera mi sa at hu likte pølse i brød, når hu var på Geilo, (men ikke i Oslo da), når hu var på bensinstasjonen.

      – Ikke var det sprit å få der noe sted om kvelden heller, så noen fra Berger kom og tagg vodka-flaska mi, enda jeg gikk tidlig til sengs, siden det bare var asosiale folk der.

      Er det mulig å nullstille dette bryllupet lurte jeg, siden det bare var ‘dritt’.

      Mvh.

      Erik Ribsskog

    18. Ta vare på Lillebror, Kjærest og deg selv. La verden seile sin egen sjø🥰 God helg til dere alle🥰 Sender med en klem fra fantastiske Fosen😍❤🤗

    19. Vi har alle tunge dager, og det skal være rom for å stå i de dagene også. ❤️ Håper du får en bedre dag i morgen, og at lillebror og Kjærest blir lyset og varmen som gjør den god! 🥰

    20. Du er den tøffeste og fineste mannen jeg ikke kjenner men bare har lest om 😍God helg og kos deg med kjærest og lille vakre prinsen deres 👶🏻
      Sender dere en varm klem fra Drøbak 🥰

    21. Selv den sterkeste trenger å få være svak innimellom, og ærlighet skal man alltid sette pris på. Gratulerer med lillebror💙

    22. Ønske deko alt godt. Livet e ein kronglete sti, med altfor mange svinger og avstikkere. Håpa de får halde fram på motorveien framover. ❤️

    23. Takk førr at du dele også dette
      Om ikkje nån dele også de svarteste stunden blir alt bare skeivt! Kunstig, glætt!
      Æ blir ikkje gla av å lese at du har en jævli dag, men æ føle mæ ikkje så aleina, så takk ❤️

    24. Du er no ingen idiot, når du er ærlig. Er nå mange som har blitt glad i dere p.g.a humor, ærlighet, tunge stunder samt gode stunder som det er det meste av.
      Du er no bare som oss andre. Alle som følger deg har opp, og nedturer.
      Mange som er glad i dere her inne.
      God helg til deg, og dine 🙂👍

    25. Tror det blir bar for deg, Kjærest og ikke minst Lillebror at dere får lov å pakke dere inn i lappen pg bare være DERE ❤️ Nyt hverandre 🌸

    26. Vet du….! Du har lov til å føle alt du føler! Jeg synes du er en fantastisk sterk og flott mann som virkelig tørr og kjenne på følelsene sine! Ikke minst uttrykke dem til alle som vil lese bloggen din!!🥰 Du er større og sterkere enn mange andre jeg kjenner! Håper dine barn får av din styrke i livet❤️ Ha en fin kveld og Kos deg masse med kjærest og lillebror i helga🤩 Nyt alt du har så skal du se at dagene blir sakte men sikkert bedre❤️

    27. Du er ikke idiot, bare ærlig.
      Det beste du kan gjøre for deg selv er akkurat å tilbringe mest mulig tid med kjærest og lille bror. 🌹💕
      Riktig god helg til dere alle 🤩

    28. Du er ingen idiot. Du deler ærlig av deg selv. Med mye humor men også mye alvor. Det er det få menn som gjør. Som tør! Jeg tror mange menn kjenner seg igjen i deg og det du deler. Alle har sitt å tenke på. Sitt å streve med. Men de fleste sier ikke sånt. De holder det tett til brystet. Redd for andres meninger. Andres meninger kan være tøft. Det er nok derfor mange holder sine tanker for seg selv. For meg har det vært godt å lese det du skriver om. Livet. Livet er ingen dans på roser. De som ikke tør innrømme det har ikke prøvd livet. Jeg sier at livet er en dans på roser, men roser har torner og noen ganger tråkker man på dem.
      Du har mange følgerne nå. Jeg leser aldri blogger. Med unntak av din. Du treffer mange med dine usminkede følelser om livet. Livet ditt! Jeg ville aldri våge å dømme deg for det. Det er din sannhet. Ikke min. Jeg har min egen sannhet og må nok ærlig innrømme at jeg aldri hadde turt å dele den offentlig. Så takk for alt du har delt så langt.
      Slapp av nå. Om du kan. Nyt tilværelsen, kjærest og den lille. Det er lov å ta en pause. Fra alle som følger deg og spent venter på mer.

    29. Sånn e nu dessverre livet av og til. Men lyset overskygger heldigvis mørket det meste av tia 💖

    30. Det er værhardt å være menneske 💜
      Det er mørke og det er lys 💜
      Hold ut og hold om 💜
      Alt godt ønskes dere fine 💜

    31. Tusen takk for de gode bildene av dere og Lillebror. Ønsker din lille familie en lykkelig uke fremover. Dere har så mange ting å være takknemlig for💝

    32. Livet, det ekte livet , er slik du beskriver. Noen ganger små svingninger, noen ganger store jordskjelv ! Takke meg til å lese din blogg, istedenfor selvopptatte , glossy blogger om uekte liv. De har nok ekte ansikter og ekte liv i ensomme stunder de også, men ikke ditt mot til å vise det frem. Ønsker deg og dine kjære ei nydelig helg sammen 😊❤🎵

    33. Bedre å ta ut det mørke og vonde ved å sette ord på det enn å holde det inni seg og kose med det.
      Bare slipp det ut, de fleste av dine følgere har nok stått i noen uværsdager 💖

    34. Snille dæ, æ tippe det e masse følelsa og ilag me savnet av kjærest og lillebror, så syns æ ikke d e nåkka rart du e litt ’emosjonell’ kveld. Fær te dæm, gjem dæ litt bort, kos dæ me dem. ♡

    35. Får vondt i hjertet av deg… sender en god klem og håper at det blir lysere veldig snart ❤ ta vare på deg selv nå og kos deg med dine i helgen 😍 bamseklem på mot Alta ❤

    36. Får vondt i hjertet av deg… sender en god klem og håper at det blir lysere veldig snart ❤ ta vare på deg selv nå og kos deg med dine i helgen 😍 bamseklem på mot Alta ❤

    37. Pleier ikke å kommentere så ofte på ting jeg leser, men her kan jeg ikke la være. Du har ikke sagt noe galt, det bare ble så tydelig hvordan samfunnet vårt dessverre fungerer. Du skal ikke unnskylde deg for å fortelle om dager som ikke er gode, det burde være større takhøyde for å si “jeg har det ikke bra”. Ærlighet varer lengst er et kjent ordtak, så hvorfor har vi laget oss et samfunn som idoliserer mennesker som deler glansbilder? Når virkeligheten mange ganger er langt fra dette.. Det er lov å ha dårlige dager, perioder, år osv. Òg det er lov å fortelle om det. Jeg liker at du er brutalt ærlig, både om de gode tingene, og samtidig de vanskelige. Du skildrer livet, usminket og ekte. Heia deg! Kos deg med din fine familie ❤

    38. Elsker ærligheten og åpenheten din. Selv når du åpner døra bare litt. Vi som leser deg, får tåle det du bringer videre, eller selv gå videre.
      Ta vare på de du har kjær, vær nær.
      Hold tett og føl alt du måtte føle.
      Oss trenger du ikke tenke på. Vi bryr oss om deg og dine.
      Take care og keep smiling, selv når det er mørkt ❤️

    39. Det er derfor det er så bra å følge bloggen din. Slippe sensur, det perfekte som deles i alle medier! Herlig befriende å lese at andre også har mørke dager, at livet kan være tøft og vondt, selv om man har mye å være takknemlig for.

      Livet er ikke for pyser! Ønsker deg alt godt!

    40. Det som skjer med deg no, er livet….ganske enkelt. Nånn daga e svarte, dønn svart. Livet e itj for pingler.
      Alt starte på mandag, tydeligvis 🙌😁 Håpe du e flinkar enn mæ da 🤪 Æ klare sjelden å kom i gang på mandag. Tusen unnskyldninger for å utsette starten på forandringan 🤣

    41. For et nydelig bilde av dine kjæreste. Jenta di ( frue snart kanskje?) og lillebror ❤knuser. Det river i hjerterota å lese hvordan du har det pga, driittsekker som er så små at de ikke har vett nok til å klappe igjen brøhøle, med andre ord. Stikke taste fingrene,ærn opp der sola aldri skinner. En ting skal du ta med deg å det er. DU MÅ ALDRI FORANDRE DEG. Tuuusen Takk for at du er deg. Ærlig, hjertevarme på godt og vondt. Mange varme tanker til deg og dine kjære.

    42. Håper dere tre får en rolig god helg sammen. Tenk på hvor mange her ute som faktisk bryr seg om dere, og ikke minst ønsker dere alt godt 💙❤💙

    43. Det er nok en grunn til at så mange av oss leser bloggen din – du vet, vi kjenner oss igjen i mye.
      Kos deg med dine! Du er en fin kar!

    44. Kjære deg,dette er vel en av grunnene til at du klarer å ligge på toppen av blogglisten hele tiden💙. Vi vanlige folk liker mye bedre å lese om det virkelige livet på godt og vondt💕. Du er jo dønn ærlig,pynter ikke på sannheten om livet ditt. Så bra at du legger deg inn ilag med kjærest å lillegullet❤💙. Så nydelige bilder kjærest har delt med oss😍. Du får ha ei fantastisk helg med dine kjære💕💙

    45. Prøv å ta tak i d bitte lille lyset i tunnellen. Joda, d er der! D vet jeg! Å d er stoooore sjangser for at d blir større å større. Lyset altså. 🙄

    46. ❤❤❤ Kose deg med kjærest og lillebror i helga! Husk at bak skyene er himmelen alltid blå – helt sant! ❤❤❤

    47. Helga min blir ikke ødelagt. Bare ærlig du er❤️ Tøff hva du føler og tørr å skrive om! Bedre det enn å lukke det inni deg selv og får det enda vondere. Lykke til med å bearbeide så mye. Kos dere sammen ved helsesenteret. Håper du snart ser noen lysglimp igjen.

    48. Klem til deg. ❤❤ og takk for at du deler gode og artige historier.
      Leste i morrest på bloggen din, mens jeg slurpet i meg morras kaffen.. der satt jeg ene og alene og humret for meg selv.. det ble en fin start på dagen.
      God helg til deg og dine.❤

    49. Livet består av opp- og nedturer for de fleste. Ta vare på begge vi vokser på det! Ha ei flott helg💙❤️💙

    50. Mørke. Det er ikke noe trivelig sted å være. Jeg sier som Churchill: “If you are going through hell, keep going!”
      Klem💙💖

    51. Det er ikke så rart du tar en tur i kjelleren. Jeg kan ikke en gang forestille meg hvor tøft det siste året har vært for dere og ut i fra det jeg har lest har det ikke alltid vært solskinn tidligere heller. Og redselen dere lever med nå er beintøff! Håper du får noen gode dager med lillebror og kjærest i helga! Han er jo helt nydelig! (Og du som jeg savner lukta av bittesmå, nyfødte guttebabyer – nesten synd de etter hvert blir lange, hengslete slamper av noen ungdommer).

    52. Ta vare på dine rundt deg, og ikkje minst deg sjøl. Det e bare det som e viktig, veldig lite anna. Veit korsen det e når de mørke dagan kjem. Sikkert ikkje av samme grunn, men dog. Og eg har umåtelig respekt for at du har valgt å være åpen om livet på godt og vondt. Takk. Hils Kjærest og Lillebror, dra te Helsesenteret, og lukk deg inn i den nydelige bobla dere utgjør. Det gir overskudd. Klem herfra til dåkker tre 💞

    53. For oss, som har mange mørke daga, så e det desto bedre, med de dagan, der lyset vinn!!
      Full forståelse, for at du går inn i «bobla» i helga.
      Kos dæ masse med Kjærest og lillebror, og glem alt som hete blogg, butikk, nettroll og verden generelt.
      Vi e no her, og blir ikke borte.
      Ha ei kjempeflott helg!!

    54. ❤❤❤❤ fær å få dæ litt boozt med kjærest og lillebror så forsvinn nok mørket fort🥰 god helg og kos dokker

    55. Tusen millioner takk for at du skildrer livet slik det ER. Kjenner meg igjen i opp og nedturene du forteller om. Ønsker dere to kjærester god helg sammen med Lillebror.

    56. Skal litt mer til for å ødelegge min helg, men en liten stund til ettertanke 💞 Go helg og kos masse med den lille og kjæresten 💞

    57. Livet består ikke bare av de gode, fine, flotte, shiny sidene og dagene.. kanskje flest av de andre, vanlige kjedelige, vonde, triste og de helt fucka.. te sammen utgjør de summen av et liv😊 en god mix, å det er bra.
      Det er greit å sveve på rosa eller lyseblå skyer, og også å grave seg ned innimellom.
      Håper du får ei fin hælj okke som. 😊👍

    58. Ta vare på dæ selv og kos deg sammen med dine kjære🥰
      Ønsker dere alle tre ei fin og koselig helg💙

    59. ❤️
      1: idiot er du IKKE
      2: mørke stunder må frem for gjøre dem lysere og mindre “farlige”
      3: du deler det du ønsker å dele = respekt
      4: tull deg inn i lykken i helgen 👨‍👩‍👦 er dere så fortjent ❤️
      5: kiloene kan du jobbe med når tiden er rett, og roen har senket seg
      Gode ønsker for natten og helgen

    60. Takk for at du er hudløs ærlig. Svarte dager er lov, men ser gleden over at du skal skalke lukene rundt dere 3 nå. Tror det er lurt med en pust i bakken. Send bilder til resten av gjengen og nyt så godt dere kan. Ønsker dere alt godt. Varme klemmer

    61. Du ødelegger ikke❣ Ikke kvær dag live smile, men sånn e d t oss all 🥰 Pust dypt og start igjen 🥰

      1. Jeg beundrer din styrke, når du føler deg svak eller ting er tungt. Jeg beundrer at du tør være ærlig. Du er et menneske som alle oss andre, hver dag er ikke solskinn. Unner deg familietid nå. Koble ut verden, og gi all din oppmerksomhet til de to som trenger deg mest nå. Ønsker dere ei god helg! 🙂

    62. Det e bestandig lys i enden av tunnelen.
      Ikke rart lillebror har tatt stor plass i hjertet, så nydelig som han e, rart derre med hjertet vi trur det er fult, å uansett så e det plass til flere der, vi e fint skapt sånn vi mennesker ❤.
      Så bra du får være sammen dem i helga, å da går det fort til onsdag.
      Kos dæ med bilde av dine fine i kveld 🥰

    63. 💕 Stå på. Vet noe om hvordan du har det på mørke dager ☹️ Det er virkelig vondt når man klatrer opp stigen og faller ned igjen. Ingen kan forestille seg den angsten og sorgen du har vært igjennom, og fortsatt har. Men en ting er sikkert, at du er ingen idiot😊Prøv å ha ei så god helg som du klarer.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg