Er det virkelig mulig???

Reklame | Kokkejævel

For bare et par timer siden slapp jeg nyheten om at boken min allerede nå kunne forhåndsbestilles på ARK. Jeg trodde det bare skulle være et par titalls stykker som forhåndsbestilte, men trøkket var faktisk så stort at systemet blokket ut flere ganger. Har fått masse meldinger om folk som ikke kom gjennom, men ber dem bare prøve igjen litt senere. Jeg har ikke tallene ennå, men dette er jo bare spinnvilt og helt fantastisk artig!

 

Et godt forhåndssalg betyr enormt mye for en forfatter og spesielt for en ukjent kar som meg. Det betyr at man forhåpentligvis vises på bestselgerlistene når boka kommer ut 4. august og det er ikke tvil om at å synes på en bestselgerliste i alle fall ikke er negativt for det videre boksalget. Derfor er jeg så utrolig glad for at det er så ufattelig mange, allerede på den første dagen, som har forhåndsbestilt. Det gjør meg litt ydmyk, men først og fremt stolt over at mine tekster betyr så mye for så mange at de er villig til å betale penger for å lese meg. Klapp på skulderen! Ikke den vonde altså, men den andre. Klapp, klapp.

 

Tusen, tusen takk folkens, dere aner ikke hvor mye dette betyr for meg!  <3

 

 

Hvis du ikke allerede har forhåndsbestilt boken, signert og med 50 koronar i avslag, gjør du det HER, HER og DER

 

Vi smattes!

 

 

60 kommentarer

Siste innlegg