Even when we’re ghosts

Da jeg ankom Ark på Finnsnes i dag ble jeg ikke bare overveldet over at så masse folk sto og ventet på meg, men også en bukett med 6 røde roser som lå på signeringsbordet. På kortet sto det bare fire bokstaver: EWWG, Even When we’re ghosts.

 

Disse fire ordene er hentet fra den vakreste kjærlighetssangen i verden, James Arthurs vidunderlige “Say you won’t let go”.  Et sted i teksten synger han at de skal elske hverandre, “even when we’re ghosts!, altså også etter døden, og det er så vakkert når man er forelsket. Som vi jo var for tre-fire år siden da vi møttes og fant ut at dette kom til å holde, selv inn i evigheten.

 

I dag har vi vært gift i 6 måneder!

 

 

Jeg feiret dagen med UTSOLGT PÅ FINNSNES på seks minutter! Helt ville tilstander på Ark Finnsnes i dag! Alt for lite bøker, bestill mer, bestill mer! Ikke en gang halvparten av de oppmøtte fikk med seg året kokebok, “Hva skal vi ha til middag?” hjem, det var rett og slett så stor pågang at det det ble håndgemeng mellom to godt voksne damer som sto og dro i den aller siste boka. Det endte med at en herremann i køen fant fram en av de rødrutet murstein, og drett og slett deiset den i hodet på den mest høylytte av fruene. Hun klarte seg, men gikk i bakken, og jeg, som selvfølgelig ikke tok parti, signerte den siste boken til damen i rødt.

 

Folkens, tusen takk for at dere stiller opp, uansett hvor jeg kommer! I morgen skal jeg til Harstad, Ark Kanebogen Amfi klokka 15:00. Vil oppfordre alle som vil sikre seg boka om å møte opp i god tid, for siden salget har vært så vanvittig har det vært vanskelig å i det hele tatt skaffe nok bøker til disse signeringene. Kom tidlig, så er du sikra!

 

Klokka er snart ni på kvelden og jeg er sulten. Jeg er en enkel mann, og går for burger i kveld. Det blir neppe en Buljo-Burger, men burger blir det, garantert!

 

Vi smattes!

PS! Kjæresten min, Konemor, jeg savner deg sånn. Og Lillebror og Lillegull. Jeg kommer aldri til å gjennomføre noe likt som dette uten deg igjen. Det klarer jeg ikke! EWWG

 

 

 

 

 

 

 

14 kommentarer
    1. Så fantastisk at du selger så bra,Trist for de som ikke fikk boka i går ,men der er vel håp.Gratulerer med 6 måneders bryllupsdag. Jeg lurer på om du kommer sørover??
      Eller må jeg bestille boka for å få den signert)::???

    2. Oi! Gratulerer med 6 måneders bryllupsdag! Blant de mange ting jeg ikke fikk med meg i dag – tror til og med at jeg glemte å takke for koselige ord i boka mi da jeg sprang for å finne sinken 😅
      Kjempekoselig endelig å få se mannen bak alle de vakre/såre/hysterisk morsomme “skribleriene” jeg gjennom flere år har lest. Lykke til i morgen, både i Harstad og i Alta🥰

    3. Fantastisk å høre at du ble utsolgt så fort😉. Men synes synd på de som ikke fikk tak i ei signert kokebok🤔. Dem må no bare ta å bestille på nett😊. Fortsatt god signeringsreise,kjør pent,du som har så mange fine i ditt liv💕

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg