For en velkomst til Tromsø!

:

Du vet når du kommer inn på rommet i Syden og vaskebetjentene har lagd slike “origamifigurer” av sengetrekket ditt eller drysset roseblader i senga? Du får en skikkelig følelse av luksus selv om rosebladene fort blir borte hvis du glemmer å legge tips på senga 😉

 

Fikk nesten en slik følelse i dag, bare at jeg ikke har tipset noen ting. Vi booket oss inn på Hotell With, et hotell jeg aldri hadde hørt om, fordi det var halvparten så billig som de store hotellene og, kanskje aller viktigst, at de hadde bacon på frokostbuffeten. Uten bacon får du ikke meg som gjest! Mange er derfor glade for at de ikke har bacon på buffeten. Har til og med hørt om hoteller som har fjernet baconet når det ryktes at jeg reiser den veien…

 

Vi ankom Tromsø i fantastisk vær! Sa Kjærest. Selv satt jeg bare å så på GPS-skjermen og fikk ikke til noe annet enn å unngå dødsulykker. Bitte litt mer trafikk i Tromsø enn i Alta, men vi kom oss helskinnet til Sjøgata der hotellet ligger. Det er ikke sikkert det er min fortjeneste.

 

Booket inn. Utrolig hyggelig dame i resepsjonen. Hun viste oss rommet jeg var så IDIOT å skulle arrangere det jeg kaller “spontansignering” i. Hvem i helvete tror jeg at jeg er???? At folk bare skal strømme til bre fordi jeg skriver på bloggen at jeg kommer til byen deres. Midt i sommerferien! Anger som faen, men gjennomfører selvsagt. Sender live på Facebook. Kjærest filmer. For et opplegg, herregud!

 

Så åpner vi døren og blir møtt av diger iskjøler med masse øl og brus, samt masse snacks. Og et utrolig koselig kort. Hva GIR dere meg! Alldri opplevd det før, men sorry, det var skikkelig stas! Tusen, tusen takk!

 

Kommer heller ikke til å gå ned i resepsjonen og slå knyttneven i bordet og klage på utsikten..

 

“Tror vi kanskje reiser på bryllupsreise til dette rommet” sier Kjærest fornøyd. Vet ikke helt, men rommet er helt nydelig.

Grøss og gru, nå er det bare en time til min “spontansignering” kl. 18-19:00. Gruer meg skikkelig! Ikke til å møte folk, men til å møte ingen. Om en time vet jeg.

 

Dere får naturligvis vite i kveld.

 

 

 

 

 

 

 

23 kommentarer
    1. En fryd å lese det du skriver … som vanlig 😀 ! Måtte du få signere så blekket tyter i kveld 🎵🙌

    2. Jeg er sikker på at du ble gledelig overrasket flere ganger i dag!
      Gratulerer med boken, den var ikke kommet til Ålesund i dag, men kommer nok om noen dager.

      Så en ting, man booker hotellrom(bestiller), man booker ikke inn på hotellet, man sjekker inn 😉

    3. Pass nu bære på at det ikkje e minibar- pris på den bøtta med øl…. kan hende du går på en smell! 🙈🙈Gratulerer med boka!❤

    4. For en hyggelig mottagelse, nyt og kos dere masse.
      Lykke til med signeringen,håper det kommer mange med ny innkjøpt bok, den er absolutt å anbefale 😊

    5. Sånn en koselig hilsen og skikkelig god velkomst! Ærlig fortjent. Masse lykke til, håper at det blir masse kø og at du får skrivekrampe !

    6. Koselig med den hjertelige velkomsten på Hotellet With.De vet om det å gi gjestene sine en fin opplevelse. Venter spent på nyhetene om boksigneringen📚

    7. Lykke til med signeringen😊
      Håper jeg får en signert bok, mine forledre er i tromsø på ferie i helgen skulle prøve få tid til å komme innom å få signert boken 😄😄 håper håper 😄

    8. Snakk om en fantastisk mottakelse på hotellet😍. Du skjønner vel at du er en populær gjest for dem👍. Masse lykke til med boksigneringen, måtte det bli lang kø fremfor deg😉.

    9. Lykke til og kos dokker i Tromsø. Et lite tips til den senga der…. sjekk at dem ikkje sklir fra hverandre -kan bli et lite brak rett i gulvet om en skal krype mot midten #erfaringdelesherved 😂😂😂

    10. Kose mæ med signert bok her i Bjerkvik 😉
      Saumfarte oppskrifter først, mye som friste!
      Fine bilda 👍

      Håpe, og regne med du slipp å sitte aleina fra 18-19 😉👍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg