GRATIS elgpølse til de HUNDRE første som bestiller i helgen!

Reklame | Kokkejævel.no

For å feire at kokkejævel.no endelig har fått installert skikkelig kjøl- og fryseanlegg, slik at jeg slipper å dra på Hoftepluss hver eneste gang jeg skal pakke en kjølevare, så har Kjærest og jeg bestemt at vi putter en gratis elgpølsenabb til de hundre første som som bestiller i helgen! Er ikke det fantastisk? 😀

 

Såpene fra Alveland, herregud!

 

Kokkejævel.no er en nettbutikk der jeg, med min 18 års erfaring som kjøkkensjef med fokus på lokalmat, har plukket ut for dere det beste av det beste, fra de beste småskalaprodusentene som finnes i dette landet, med hovedvekt fra den nordlige landsdelen, men god kvalitet kjenner ingen fylkesgrenser.

 

Tørka reinhjerter, reinsteik og elg

 

Det er naturligvis opp mot jul at kokkejævel.no virkelig fyller lagrene med godsaker, men ambisjonen er selvfølgelig at vi gjennom hele året skal ha et rikt og variert utvalg av nøye utvalgte produkter av ekstrem høy kvalitet.

 

Sjekk ut min egen krydderserie UTEN salt!

 

Jeg har kanskje ikke helse til å jobbe som kokk lenger, men smaken min er det fortsatt ikke noe i veien med. Snarer tvert i mot! Den bruker jeg for å smake meg fram til det aller beste for dere, for la oss være ærlige, det lages mye rart der ute. At noe er lokalprodusert betyr jo ikke nødvendigvis at det er bra. Ikke i det hele tatt faktisk. Dere aner ikke hva jeg egentlig har smakt meg gjennom i løpet av disse to tiårene…

 

Min første bok, “Livet mellom måltidene”, finner du naturligvis også på Kokkejævel.no, SIGNERT  både av Kjærest og meg! Ønsker du en spesiell personlig hilsen til en gave, så ordner vi det også 🙂 Bestill HER, HER eller DER

 

Jeg vet ikke hvor oppvakt du er, men dette er altså en tvers gjennom kommersiell reklame, skrevet utelukkende for å selge mer i “den lille nettbutikken med den store smaken“, Kokkejævel.no. Jeg prøver jo å tjene penger på dette opplegget, så pass ærlig må jeg være. Huslån, barnebidrag og bryllup, du vet…

 

Forresten, hva syns du om reklamen? Gi meg et terningkast, fra 1 til 6, i kommentarfeltet på FB , og vinn et sirupsaltet fenalår fra Mydland på søndag.

 

God helg, alle (som bestiller HER 😉 )!

(PS! Dere som har bestilt tidligere i dag får naturligvis også en elgsnabb 🙂 )

 

 

 

 

 

 

 

13 kommentarer
    1. Gir deg ternigkast 5 for reklamen😃 Gleder meg til å teste noen av krydderne dine😊 God helg😃

    2. Slår en femmer! Dels fordi de sårene klarte du fint å få frem og forbi jeg alltid havner på en femmer på terningen. Godt jobba!

      1. Slår en femmer! Dels fordi de såpene klarte du fint å få frem og forbi jeg alltid havner på en femmer på terningen. Godt jobba!

    3. Fantastisk 🙂 bestilte tidligere i dag, så nå ble jeg glad 🙂👍 God helg til deg og dine 🌷

    4. For å være ærlig, så synes jeg såpene ble best presentert her. Lekkert dandert på hvitt saueskinn, og med litt bær og grønne blader.
      Resten av produktene ser en smule mer tilfeldig/rotete ut. Litt mer farger og komposisjon, ja du kunne ha brukt litt mer fantasi 😉
      Teksten er ok synes jeg. Lett blanding av personlig og profesjonell. Du trenger forresten ikke forsvare eller begrunne at du ønsker å tjene penger på nettbutikken, alle trenger penger.
      Som sagt, såpene kommer best ut her, samlet sett får du terningkast 3 av meg,samtidig som jeg er sikker på at produktene er seksere, alle som en 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg