Jada, æ ska stå opp!

Huff, lenge siden jeg har hatt vekkerklokke på, men herfra og ut sommeren er det ingen kjære mor lenger. Arbeidsdagen starter klokka sju, og det fordrer forflyttelse av kroppsmasse fra sovekroken til arbeidsbenken. Det føles helt greit. Godt faktisk. Jeg er , som sagt, full av energi, motivasjon og kamplyst! 

 

Hoftepluss er kanskje ikke stedet du drar først til hvis du akkurat har begynt på en intensiv karbbostopp-kur, men for de som elsker brødmat skal det ikke finnes bedre spisested i hele Norges land!

 

Jeg må bare beklage, men jeg har faktisk ikke tid til å skrive mer. (Sov alt for lenge!). Klokka er 06:44 og jeg har ikke fått på meg buksa en gang, Sitter her omtrent slik Gudrun skapte meg i sin tid, og det sømmer seg dårlig å stille slik opp på jobb. Det får eventuelt vente til kveldsjobben begynner 😉

 

Kulinarisk hilsen

Kokkejævel

Trøtt kjøkkensjef

 

Du, hvis du er i Alta så må du stikke innom for en matbit! 😀

13 kommentarer

Siste innlegg