Fire fantastiske nyheter! :D

Reklame | Kokkejævel.no

Vi trenger alle litt eksotikk i hverdagen, og det er faktisk bare et lite dryss av en litt eksotisk krydderbanding som skal til for å heve et kanskje litt kjedelig måltid du har spist en million ganger før, til noe nytt og spennende. Bestiller du alle fire av disse i løpet av helgen, altså innen søndag 18.04.21, så får du en valgfri og gratis boks med en av de 14 andre variantene i krydderserien. Skriv bare i bestillingen hvilen du vil ha, og jeg håper jeg må pakke som en gal på søndagen 🙂

 

Bestill fire av disse og få en valgfri på kjøpet der altså!

 

Kokkejævels bacalaokrydder UTEN salt

Med dette krydderet er det nesten for lett å lage en skikkelig god bacalao! Jeg legger ut en gratis oppskrift på bacalao i løpet av helgen 😀

Innhold: Sort pepper, chili, paprika, hvitløk, løk og ramsløk. Alt i litt grove krydderbiter.

Nettovekt: 50 gram

 

Bestill HER

 

Kokkejævels kebabkrydder UTEN salt

Dette krydderet smaker enormt mye uten å være for sterkt. Skal bare litt til på kjøtt, fisk, (nydelig på laks!) grønnsaker og belgfrukter. Prøv dette i stedet for tacokrydder en fredag. Du vil ikke bli skuffet! Kommer til å lage mange oppskrifter med dette krydderet i løpet av våren, så kommer masse inspirasjon etter hvert 🙂

 

Innhold: Spisskummen, hvitløk, koriander, sort pepper, kajennepepper, rød paprika, kanel, gurkemeie og ingefær.

Nettovekt: 50 gram

 

Kjøp HER

 

Kokkejævels thaikrydder UTEN salt

En krydderblanding som gir en autentisk smak av Thailand i en hver rett. Som et tryllestøv kan den forvandle selv den kjedeligste rett til et fyrrig og spennende måltid. Kommer til å legge ut mange oppskrifter også med dette krydderet. 🙂

 

Innhold: Ingefær, koriander. hot karri, hvitløk, chili, rød paprika og malt sitrongress

Nettovekt: 50 gram

 

Kjøp HER

 

Kokkejævels chilisalt MED salt (Syns det var litt artig?)

En ekstra het piff på en hver rett! Fantastisk på scampi, laks , kylling, svin og biff. Veldig greit å ha stående på bordet slik at folk kan piffe opp sitt eget måltid etter ønske. Prøv denne i potemos!

 

Innhold: Salt, sort pepper, kajennepepper, grønn paprika,
chili, rød paprika og jalapenos

Nettovekt: 100 gram

 

Kjøp HER

 

Kjøper du minst en av alle fire, så får du altså en femte boks aldeles gratis. Kjøper du åtte, får du to, osv.

OBS! Dette introduksjonstilbudet gjelder KUN perioden 16-18 april 2021.

Skriv i bestillingen hvilken av våre 18 krydderblandinger du ønsker, og jeg pakker og sender til deg førstkommende mandag.

Høres det ut som en grei deal?

 

Bestill HER hvis du er enig 😀

og god helg enten du er enig eller ikke. :

 

Var dette et godt introduksjonstilbud? Gi terningkast, 1-6, i kommentarfeltet på FB og vinn valgfri bokks, enten du kjøper eller ikke. Jeg trekker ut 5 vinnere på mandag.

 

 

12 kommentarer
    1. Terningkast 6 ……. Men du vet du røper mye med denne krydderblandingen 🙈 med å skrive innhold …. siden jeg selv er veldig glad i å mikse krydder , så skal det ikke så mye til å få egen vri på krydderblanding …. Nettopp laget meg egen kylling krydder . Uansett lykke til med salget . 🥰

    2. Aldeles glimrende tilbud!
      Kommer snart en bestilling herfra. Må bare vite meg opp på fjellet først 😅 OG ned igjen 😅 Det siste blir verst ☺️ 600 høydemeter på ca 2 km. Bratt!!

      Men godt krydder for å fiffe opp maten – det må til!

      Ha en strålende dag! 🏃🌞🧗

        1. Har jeg vunnet??! Det har i så fall gått meg hus forbi 🙁😅

          Siden jeg aldri kommenterer på Facebook (bare ikke spør hvorfor 😄) så lever jeg godt med å få en ekstra krydder på kjøpet 😄

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg