Mannlig prostitusjon…

I dag hadde jeg en forunderlig opplevelse. Noe jeg aldri har opplevd før. Faktisk heller aldri tenkt tanken på at jeg, av alle, skulle havne inn i en slik situasjon:
En mann hadde kjørt seg fast i en snøskavl . Flaut, men det kan skje selv den beste. Jeg, med min nokså massive kropp, tilbyr naturligvis dyttehjelp for å få han ut av uføret. Han takker ja. Ser han synes det er litt pinlig, men han må jo få bilen løs.
Han sitter inne i bilen. Jeg dytter. Han spinner som en gal. Bilen rikker seg ikke. Så skjer det ubegripelige; mannen går ut av bilen og ber MEG sette meg bak rattet! “Tror du ikke jeg er sterk nok?” spør jeg leende. Han svarer ikke, men jeg ser at han mener han er meg fullstendig overlegen. Jeg lar det skje. Føler meg på forunderlig vis som en prostituert, men jeg lar det skje. Jeg setter meg inn bak rattet.
Der er det for svarten en diger hund! Rottweiler eller noe i den duren. Jeg er livredd hunder. Særlig rottweilere eller noe i den duren. Jeg overlever utrolig nok. Hunden slikker meg bare i øret. I baksetet sitter også et lite barn. Snøen laver ned. Bak bilen dytter mannen som tror han er hulken. Bilen står helt stille. Rikker seg ikke en centimeter. Heldigvis for min stolthet kan du si 😉
Vi må fram med spaden. Måker for harde livet. Plutselig kommer det en tenåringsjente ut fra intet. Trolig datteren til Hulken. “Sett deg inn i bilen!” får hun beskjed om. Hun setter seg inn. I passasjersetet. Hunden er nå i førersetet. Rottweileren har ikke lappen og får ingenting til. Hun beordres bak rattet. Hulken og jeg dytter sammen. Jenta trøkker ned gasspedalen og bilen er endelig fri.
Jeg takkes for hjelpen. Trolig burde den spaden takkes mer, men jeg nevner det ikke. Tørker bare øret, for sikkelet etter hunden var i ferd med å fryse i øregangen og jeg er fortsatt skikkelig redd hunder.
Nok en dag i Alta er over.

 

 

5 kommentarer
    1. flott at dere sammen fikk løs bilen, men ,,, du må passe ryggen din. Dytting av biler er ikke det lurest man kan gjøre. Snakker av erfaring,😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg