Når Wenche ringer og spør hva vi skal lage på fredag…

Selv om jeg er en oppblåst kokk skyhøy på meg selv, så syns jeg det er overraskende stas likevel å bli oppringt av Wenche Andersen selv og diskutere hva vi skal lage på GMN på fredag. For meg er det intet annet enn en ære. Eneste som kanskje hadde vært i nærheten var om Ingrid Espelid Hovig plutselig hadde ringt, men da hadde jeg antageligvis blitt vettskremt. Jeg som ikke en gang tør sove med lyset av hvis jeg er alene, eller som får panikk hvis jeg sovner på sofaen og våkner midt på natten etter at alle andre har lagt seg og det er bare meg og åndene igjen i stua. Vel, nok om det!

 

Ingen ånder som ringte, bare en legende. Jeg skal la det være en hemmelighet hva vi skal sause sammen, men kjenner jeg Wenche rett blir det noe riktig godt som står i stil til Vixen-utdelingen og det beste av alt, hun forbereder alt! Jeg trenger bare å møte opp og hjelpe litt til foran kamera som en annen rockekokkestjerne. Herlig liv, mer sjampanje!

 

Blir stas, og endatil med Kjærest i studio. Kjenner jeg gleder meg oppriktig. Det tror jeg hun også gjør selv om det selvfølgelig er litt skummelt når alle dere sitter og ser på, men samtidig hadde det jo ikke vært særlig morsomt hvis ingen hadde brydd seg heller. Nei, blir en herlig tur. Har kjøpt meg en bukse jeg skal bruke på Vixen. Den er litt trang i livet så jeg må bruke den helt fram til utdelingen for å vie den litt ut. Nå vet dere det også. Buksene i dag lages alt for trange i livet!

 

Ønsker dere alle en riktig god kveld og nei, Vixenutdelingen vises ikke på TV, men den streames på vixen.no.

 

Vi smattes!

23 kommentarer
    1. Når sendes det på vixen.no Asbjørn? Vi er flere Finnmarkinger på besøk i Oslo denne helgen. Hadde vært artig om vi kunne samles etter utdelingen å feire. Tror det blir noe å feire. 👏👏👏👍😁

    2. Lykke til med den derre Vixen-greia.Håper du gjør reint bord. Det skal bli kjekt å se dokke på GMN.

    3. Du må legge ut link til GMN til oss som ska på jobb😉Å Vixen! Må jo få sett d!!!Spennanes m kjærest å i studio👌Lykke til!😊

    4. Ju huuu 😄. Dette blir jo bare bedre og bedre🤗. Det blir så koselig å sette seg ned med kaffekoppen og se på G M N😍. Spennende å se på ka du og Wenche skal lage 😋. Så må du å kjærest ha ei strålende flott helg i Oslo,det fortjener dåkker begge to💕❤

    5. Dette er så morsomt og jeg er så stolt av dere begge. Masse lykke til, håper dere får en fantastisk tur med mange gode opplevelser 🥰

    6. DEtte blir nok gøy 🙂 OG du, når det gjelder bukser: de lages helt klart for trange, og ikke bare OPPE…. I tillegg har det skjedd noe med skriften på alt som selges. Ingredienser og sånt, skriften på dette har de krympet…og det er ikke noe jeg finner på en gang 😉

    7. Kos dere masse. Gleder meg til å se dere på GMN😀.
      Når du alikevel snakker om ånder… 😅
      Samme kveld som pappa døde(59år), så såg jeg han på kjøkkenet hjemme i huset hans. Vi barna var samlet der (mamma gikk bort 49 år, Så det var kun oss barna), og jeg og søstra mi satt i sofaen. Jeg hadde innsyn rett mot kjøkkenet når jeg snakka med søster.
      Og hvem sto på kjøkkenet og vaska opp?
      Jepp…..pappa. Såg han klart og tydelig.
      Skal sies…jeg har ikke sett han etterpå.

    8. Hærlighet korr spennende🙂. Blir stas å se dokker ilag på GMN🥰. Kos dokker med Oslotur💪👍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg