Norges største strikkeblogg! :D

For fjerde dag på rad er ikke bare min kone, ChristineEmilie, Norges mest leste strikke strikkeblogg, hun har fader meg også bitt seg fast i 2, plassen på lista over Norges mest leste blogger, uansett sjanger, (Blogg.no), kun slått av Kaizer Kokkejævel him self. Tror du det sitter en stolt ektemann oppe i Alta eller? Jupp, som en fåkkings orrhane!

 

Hvorfor er det så viktig for meg å alltid være

 

Størst

 

Tyngst

 

Best

 

Foto: Frikant

Artigst

 

Trøttest

 

Deiligst

 

Sprekest

 

Gladest

 

Tristest

 

Sykest

 

Barskest

 

Teitest

 

Foto: Frikant

Galest

 

Sterkest

 

 

 

Snillest

 

Reddest

 

Tryggest

 

 

Trøttest

 

Klokest

 

Gladest

 

Mulig jeg kom litt ut av “tellinga” der på slutten, men dere forstår hva jeg mener. Eller gjør dere egentlig det?

Uansett, jeg er utrolig stolt over det kona mi får til! Konemor er livredd, men jeg syns jo dette er litt stas, jeg da  <3

 

 

Til slutt, og helt uten sammenheng for øvrig, så vil jeg bare legge ballen om at jeg kjører rusa rundt i bygda helt død. Tenk dere for faen litt om før dere gulper opp mainnskit om andre!

 

Nei, nå skal jeg lovlig kjøre på jobb for å jobbe med den beste kokeboka som verden noensinne har sett! (Tok du den? 😉 )

 

Kulinarisk hilsen

Kokkejævel

 

 

 

 

 

21 kommentarer

Siste innlegg