Snart dukker det en ny toppblogger opp på stjernehimmelen!

Ventetiden er snart over! ChristineEmilie er snart klar med sitt aller første blogginnlegg, og jeg tror vi alle har grunn til å glede oss. Jeg vet jo ikke, men jeg tror bloggen hennes fremst vil være en inspirasjonsblogg, der hun raust vil dele sitt absurd store talent for strikking, men også utrolig mange andre tips og triks i håndarbeidets verden, for jeg har aldri noensinne sett et menneske lage så mye forskjellig i løpet av et år, innen så mange forskjellige håndarbeidsgrener, som henne. Hele tiden et nytt prosjekt! Et råskinn på kaker og hjemmelaget barnemat er hun også.

 

Hun han også tidvis være ganske artig. Bare les HER

 

Eller romantisk og forelsket. Les HER

 

Eller åpen og ærlig om de aller såreste tingene i livet. Les om det HER

 

Meningers mot har hun også…

 

Eller bare lykkelig, glad, ydmyk og takknemlig, som HER

 

I det hele tatt, jeg tror vi har mye å glede oss til. Det eneste negative er at jeg garantert vil bli tuppet ned fra bloggtronen, men “happy wife, happy life”, ha ha. Nei da, er det noen i hele verden jeg unner en 1. plass, så er det henne. Hun kommer (heldigvis) ikke til å bli værende der oppe så lenge, for hun kommer ikke til å blogge så mye som meg, men vi gir henne den 1. plassen når hun kommer med sitt første innlegg på egen blogg, ok?

 

Jeg gleder meg til ChristineEmilie!

 

Lik og del gjerne hvis du også gleder deg 😀

 

 

20 kommentarer

Siste innlegg