Utsikten er tilbake!

Noen som husker at jeg skrev om utsikten som plutselig ble borte? Etter litt godlynt korrespondanse med styret og entreprenør tidligere i uken kom jeg plutselig i dag hjem til dette vakre synet. Er det ikke fantastisk? Mastodonten av en levegg har blitt fjernet med et pennestrøk, eller motorsag eller hva de enn har brukt. Er ingen snekker, men er vel neppe en penn. Såpass skjønner jeg også.

 

For en fantastisk dag! Først selger jeg, sammen med Kjærest, ut absolutt alle rekene jeg fikk tak i på bare halvannen time, så kommer jeg hjem til fantastisk utsikt og i kveld kommer Datter, den kjæreste. Kan det egentlig bli bedre, forholdene tatt i betraktning?

 

Jeg er så godt humør og har det så bra akkurat nå. Føkk skulder og føkk corona og føkk nedstenging av FyFader og føkk alt som skjedde i sommer og føkk alt annet som ikke virker. Dagen i dag er nydelig og jeg er egentlig en veldig privilegert mann med et godt liv og mennesker som elsker meg av en eller annen merkelig grunn. Jeg er rett og slett heldig!

 

(Eller manisk depressiv som det også kalles, men la nå det ligge… 😉 )

 

En nydelig palmehelg ønskes dere alle!

15 kommentarer
    1. God påske til deg og dine. Elsker bloggen din når den ikke bare dreier seg om alle vondtene dine. På de dagene er det som å høre min særboer – og det er en grunn til at vi er særboere. Men jeg skummer raskt igjennom de innleggene også – og gleder meg i steden over alle de fornuftige og gode bloggene dine.

    2. Så fantastisk flott det måtte være å komme heim til den nýyydelige utsikten😍. Skulle ønske meg nærmere Alta og rekene dine,de såg fantastisk god ut😋. Ha en superfin helg med de to nydelige jentene dine💕

    3. Fantastisk at du har fått utsikten tilbake men håper at de kommer tilbake å gjør ferdig på toppen. 🤔
      God helg

    4. Så fint da ,det ordner seg for snille gutter vet du. Stå på som du gjør så når du målet. Dere må ha en super fin helg i vakre Alta.🤗🤗🐣🐥🐣🍹🤩

    5. Skjønner godt at du ville ha utsikten tilbake🤩
      All honnør til de som gjør retrett på bestemmelser🤗
      Skulle ønske jeg bodde nærmere, for de rekene så gode ut😋 er meget mulig det bli tur på butikken og sjekke om de har fått inn Lyngenreker🤗😋
      Håper all denne nedstengingen gjør nytten sin fort og godt, har planer om å legge ferien nordover i år -det var bestemt før coronaens inntog! Mye vakker natur å se, håper det er mye god mat å få tak i også. Blir det ikke i år, kommer det nye muligheter👍🥰
      God palmehelg til dere også🐣😎

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg