Årets travleste dag!

Etter en ganske rolig start, (det er det alltid på lørdager), så eksploderte det for alvor i 12-tiden. Da kom også Ruben, min sønn og kollega, på jobb, og sammen klarer vi det aller meste! Til alt overmål var også Isabella, (datter og kollega), på jobb i dag, men hun hadde “kryddervakt” og styrte mest nede i kjelleren. (Viktig det også altså!)

 

Fra 14 til 16 sto jeg konstant på kjøkkenet og lagde drikke. Milkshake, iskaffe, frappe, smoothie, kaffe latte, cappuccino, boba. Hele tiden nye bestillinger. Utrolig artig! 😀 Hadde jeg vært 20 kg tjukkere, noe jeg ikke er, så hadde jeg nesten blitt svett, haha.

 

 

God lørdag, kulinaster!

3 kommentarer
    1. Milk Shake m banan og sjokolade var oco godt . Men sku jo hatt m multer da!
      Så bestillte det t mandag , da sees vi igjen 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg