Herregud, så pinlig!

I morgenbloggen i dag skrev jeg om denne reklamen for sexleketøy som har teppebombet bloggen min de siste dagene, og jeg prøvde å lage en liten morsom greie ut av det. Det jeg ikke tenkte på, og som kommentarfeltet gjorde meg oppmerksom på, var at reklame vises etter det du tidligere har søkt om på nettet og det var slett ikke alle som fikk opp denne reklamen. Der jeg ser buttpluger og sjømannsbruder ser andre stoler og bord fra Skeidar!

 

Jaja, nå vet dere det. Er mye rart i nattbordskuffen på denne karen. Snakk om å bli tatt med buksa nede, he he 😉

 

Ha en utleverende dag!

17 kommentarer
    1. Får opp, slik blir du kvitt magefettet😂 må være pga at æ spis Tine ost 😂😂😂
      Sex leketøy ætterpå 🤔😂😂😂

    2. Ja noe må en søke etter i disse dager 😂😂du får skrive anbefalinger på tinga i nattbordskuffa 😉🐣😂God påske 🐣

    3. Hahaha😂, stemmer som de andre skriver, tror reklame også er virusberørt for tiden for her dukker det også opp litt av hvert gitt 😂. Flott at dere har det fint og kjenner at dere lever. Klem fra Svigermor

    4. Ååh æ flira…
      Får opp sexleketøy og pampers bleier for barn. 🤣🤣
      En av di tingan har æ nu aldriii søkt på..🤔🤣
      Nyt live å kos dåkker me nattbordskoffa.. 🤣🤣

    5. Æ burde få opp joggesko,mobiltlf og nettbrett for æ e daglig , flere gang daglig å søker på de tingan.
      Men nei, her dukka d opp en svart buttplugg 🙄😄🤣😂

    6. Haha, du har blitt lurt til å åpne nattbord skuffen din 😅 Riktignok en del sant i at reklamen er styrt, men den samme kommer opp her, sammen med mye annet ræl som jeg overhodet ikke har interesse av, og følgelig aldri har søkt eller klikket på. Fryktelig irriterende 😝

    7. Ikke helt sant at det bare kommer ting du søker etter. Jeg får vedkomfyr, hagemøbler og bladet hytteliv. Har ikke søkt etter noen av delene det siste året. Og har ikke hytte engang.

      1. Får opp buttplugger jeg også, og jeg har definitivt ikke søkt på noe slikt… Burde egentlig ha kommet opp reklame for garn i såfall…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg