Forhåndssalget er i gang!

Reklame | Kokkejævel, Kagge Forlag og ARK

Nå skjer det endelig! I en begrenset periode har du allerede fra i dag mulighet til å sikre deg en signert utgave av min debutbok “Livet mellom måltidene”. Gjennom ARK får du endatil også 50,- kr avslag pr bok du kjøper sammenlignet med vanlig utsalgspris, så her blir det fort penger å spare hvis du skal sikre deg julegaver til venner og slekt. Boken kommer etter planen på markedet 4. august.

 

 

Forhåndsbestill boken HER, HER  eller DER

 

Vi holder fortsatt på med bildene til boken og de kommer til å bli helt fantastiske og ulikt alt annet du har sett av matbilder. Jeg gleder meg sykt mye til å vise dere hva Frikant har fått ut av mine retter. De er verdt boken alene! Forhåndsbestill boken HER

 

Det har virkelig vært en intensiv periode med å få ferdigstilt dette prosjektet. Har jo skjedd mye i mitt liv det siste året kan du si, men jeg har på en eller annen måte fått det til og jeg er STOLT over det ferdige produktet. Stoffet har en umiskjennelig Kokkejævelprofil, men tekstene har blitt betydelig forbedret av en streng redaktør. Forhåndsbestill boken HER

 

Akkurat slik føles det ut når man er ferdig med en bok! Forhåndsbestill HER

 

Så får vi jo se da om jeg troner på toppen av bestselgerlisten…

 

eller om jeg havner helt nederst i skam og vanry. Det er nemlig opp til deg det! Forhåndsbestill boken HER

 

Så hvis du vil ha denne karen i fanget eller på kjøkkenbenken så vet du hva du må gjøre. Ja, du gjettet riktig! Nemlig å forhåndsbestille HER

 

Jeg blir kjempeglad hvis du forteller dette til alle du kjenner, for jeg vil selvfølgelig selge så mange eksemplarer som mulig av denne boken. Målet er 25 000 og det er visstnok et enormt hårete mål i dagens bokmarked, men med deres hjelp tror jeg vi kan klare det.

Klar, ferdig, kjøp!

34 kommentarer

Siste innlegg