Kirurgen fra UNN i Tromsø ringte meg akkurat!

Har akkurat avsluttet en prat med kirurgen jeg var hos i Tromsø, og hun hadde sett på de nye MR-bildene som ble tatt denne uken. I tillegg til den “gamle” prolapsen, som hadde tørket litt inn, hadde det jaggu dukket opp en ny prolaps, aggressiv som faen,  i ryggvirvelen under den gamle. Hun skjønte godt jeg hadde gitt den navn “Dr. Mengele”, for den sitter akkurat perfekt til for å torturere neven som går nedover.

 

Den “gamle” prolapsen ga, og gir, meg stort sett bare nervesmerter i høyrefoten, mens den nye rakkeren også hakker løs på selve korsryggen. Det er derfor det ofte ser ut som jeg har en staur i rumpa, spesielt nå jeg er sliten. Jeg har sett så ille ut noen ganger at jeg faktisk er forundret over at ingen har spekulert  om jeg har en mannlig elsker fra Vest-Afrika.

 

Uansett, mannlige afrikanske elskere eller ikke, vi ble enig om at jeg bare skulle gi dem et vink, gjøre meg ferdig med fotograferingen, så skulle de sette meg øverst på lista hvis ikke dette var gått over innen fjorden dager-tre uker.

 

Da vet jeg det! Hvis ikke smertene blir borte av seg selv, så blir de skåret vekk. Det blir en slutt på dette før sommeren. Enten på den ene eller andre måten, og det føles utrolig godt å vite.

 

Nå skal jeg kjøre hjem og legge meg litt på gulvet og kose med Lillebror. Har veldig vondt nå siden jeg har spart på tablettene hele dag, slik at jeg heller kan ta dem 45 minutter før jeg går opp Komsalaia. Det er tross alt bedre å ha vondt her på nettbutikken enn å ha det opp stupbratte fjellskrenter. Håper det virker 🙂

 

Hvis du egentlig gir fullstendig blaffen i ryggen min, og heller vil se noen av produktene som er strikket av den etter hvet så berømte garnfargingen, så kan du lese om det HER

 

Ha en fantastisk fin ettermiddag og kveld, og tusen takk for at dere fortsatt leser meg selv om Konemor også har begynt å blogge 😀

 

Kulinarisk hilsen

The Kokkejævel

 

 

22 kommentarer
    1. Eg trakker i salaten og sier — bare tull å spare på smertestillende tabletter – dei skal ta til faste tider kvar dag vis du går på dei fast — det hjelper lite å ta mange ei lita stund og la være resten av døgnet.
      Det trudde eg du viste …
      Ha ein fine kveld

    2. Godt å hør du endeli sjer en lysning på ryggen, ene eller andre veien. Du e knallrå på topp å d vil hjælp dæ godt ætte en eventuell operasjon. So keep up tha good work! 👏👏👏☺

        1. Et blunk til meg er meningsløst. Jeg forstår ikke hva du forsøker å poengtere. Lite etikk i sånn type karakteristikker mener jeg.

          1. Om du ikke forstår ka han mene, så e det «sagt» at afrikanske menn har svær kuk😂😂Eg holdt på å flire meg halvt ihjel😂😂

        2. Eller kanskje en kveil Strandamør fra Stranda Spekemat.. eller kanskje enda bedre.. en ekte etnisk norsk Moskuspølse 😅

          1. Da blir sikkert Strandabedriften glad for reklamen? Er det positivt å si sånt? Eller moskusen du nevner. Hva med evt. en kortvokst, en kineser, eller en same som eksempler i motsatt betydning? Jeg mener at ikke noen etniske referanser skal harseleres over. Aldri.

            1. Det har du helt rett i.. man harselerer ikke med etniske referanser.. derfor ironien med Strandamøren og Elgpølsa til Stensås som kokken har på lager .. det er bare å bøye seg ned 😅

    3. Uff, den ryggen din høres ikke god ut! Håper det går bra når du skal opp fjellet. God tur og god bedring. Konemors blogg er fin. Gleder meg til å følge henne. God kveld til dere le tre! 🌹💕

    4. Føler med dæ. Var operert for noen år siden for samme dritten. Håper at du kommer til UNN snarest. Og konemor er virkelig en kunstner innen sitt fag. 👍

    5. Så bra at dem endeli ska gjøre noe me prolaps dine👍 go tur opp komsalaia, syns du e flink som kommer deg ut selv me sterke smerter🤗 Ønsker deg og dine en riktig god kveld 🥰

    6. Kanskje vi møtes på unn, har time til prolapsoperasjon om 1 mnd 😀 har nedtelling😅 god bedring, peolapser er verste sort😩

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg