Endelig skjer det!

Etter tre måneders ventetid er endelig arbeidet i gang! Pga. korona i Europa har bestillingen tatt litt tid, for fabrikkene kjører ikke på høygir, men på onsdag var byggesettet ankommet Alta og GK satte i gang arbeidet umiddelbart. I dag er det fredag, arbeidet ferdigstilles og om noen timer har jeg både kjøl- og fryserom jeg kan fylle med de lekreste delikatesser.

 

Slik det har vært til nå har jeg ikke kunne bygge opp et varelager, men vært nødt til å kjøre opp og ned til Hoftepluss med kjøl- og frysevarer når jeg fikk bestilling. Fryktelig tungvint! Nå får jeg alt i samme lokale og jeg kan etter hvert kalle dette for en profesjonell nettbutikk, til meg å være altså. Rufsete profesjonell er kanskje en mer dekkende betegnelse for meg. Striglet blir jeg aldri. Heller ikke nettbutikken.

 

Nei, dette var gøy! Det betyr at jeg kan ta inne en del spennende varer fram mot påske. Som f. eks. Norges beste pinnekjøtt. Det var jo derfor jeg i utgangspunktet ble sendt ned til menneskene, for å spre kulinarisk nytelse og glede 😉

 

Nå må jeg jobbe litt med den boka. Deadline puster meg med råtten ånde i nakken.

 

Fin dag videre!

 

Facebook HER   Instagram HER   Nettbutikk HER

 

 

 

 

13 kommentarer
    1. Flott at ting begynne å gå seg til.
      Har sittet med regnskap i kveld, og den bank-appen, er både skummel og bra, for den forteller hvor jeg har brukt penger.
      Siden 1. aug. i fjor til 28. feb i år, har det gått ut nesten 15.000.- til Kokkejævel/Hoftepluss. Tror jeg må begynne å lage litt mere mat hjemme :O
      Jaja, pengene skal “rullere”. 😀
      Ha ei flott helg.

    2. Kan man handle hos deg fra lokalet i Alta om man plutselig er der, eller er det bare over nett som gjelder?

      God helg til dere🌞

    3. Så godt at du endelig har fått på plass kjøle og fryserom👏👏. No blir dagene litt enklere for deg med nettbutikken😉. Masse lykke til med alle dine gjøremål,ha ei fortreffelig fin helg ilag med dine fine💕💙

    4. Så flott! Ingenting er bedre enn når ting endelig skjer! Eller, altså, ingenting og ingenting, fru Blom – det kommer selvsagt an på hva man venter på og hva man eventuelt kunne gjort istedenfor …😅😂
      Ønsker deg og dere ei riktig god helg🌺

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg