2. opplag allerede i trykken!

Reklame | Kokeboka "Hva skal vi ha til middag?"

Det er nesten ikke til å tro, men i dag, dagen før jeg reiser til Oslo og tre dager før boka kommer ut i bokhandel, så ringer Tuva, sjefsforleggeren i Kagge og bare sier rett ut:

Asbjørn, interessen for kokeboka di, “Hva skal vi ha til middag?”,  fra bokhandlerkjedene og Bladcentralen (Norges største distributør av bøker til dagligvare, kiosk og bensinstasjoner) kan ikke en gang sammenlignes med i fjor! Førsteopplaget er på denne boka er 6 000 bøker, noe som er råbra i seg selv, men i dag trykte jeg på den store grønne knappen og bestilte et hasteopplag til. Det vil si at det i løpet av uken er 11 000 eksemplarer av boka di ute i butikkene, Asbjørn!”

 

Jeg skal ikke si hva jeg svarte, men det var en eller annen mumling om at “jeg avventer salgstallene” og “vi får vente og se når Boklista kommer”, “høye opplagstall er ikke det samme som høye salgstall” og noe i den duren.

 

Likevel er det en meget stolt og glad Kokkejævel som kan sette seg på flyet i morgen og vite at hele kjeden av de som har peiling på hva som er bra og hva som treffer markedet har tro på kokeboka mi, “Hva skal vi ha til middag”.

 

Det er ikke lenger opp til meg. Jeg har gjort min jobb og skrevet den kokeboka som jeg alltid har ønsket meg. Kanskje spesielt når jeg flyttet for meg selv og etter at jeg fikk barn. Resten, det er opp til dere. 🙂

 

 

Ha en kulinarisk aften!

 

 

 

 

17 kommentarer
    1. Så bra. 👏👏👏 bestilte boka i går, å gleder meg til den kommer. Lykke til med signeringen. Pass på så d ikke blir sene betennelse 😂

    2. Æ gle mæ te den kjæm i posten, forøvrig ska æ ha 3 stk 💪🍽 Lykke te med alt du hell på med.
      Hils din nydelige familie 🌹

      1. OM jeg får den signert, så kjøper jeg tvert..tenker julegave til min datter som er kokkelærling og som vil ta lurven på din onkel..onkel har vore Norges bondelagskokk og brenner for lokale natvarer..og mat fra bunnen.

    3. Og “Ark” vil ikke sende meg en signert til Grønland hvor jeg skal være i 6 mnder. Fillern! Jeg som har gleda meg sånn. Jeg sa jeg ville betale den ekstra portoen.. (på mail)
      Men da bestiller jeg den da jeg kommer hjem.☃️🙃

    4. For en fantastisk nyheit å få,før du setter deg på flyet sørover på signering👌. Gratulerer så mye👏🏼👏🏼. Ønsker deg en flott tur,kos deg masse,det er deg vel undt😍. Ha en fin kveld🤗

    5. Så fantastisk 🥰 Go tur te Oslo å lykke te me alt du ska gjøre der nede🤗 kos deg me familien resten av kvelden 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg