20% fødselsrabatt på hele den salt/sukkerfrie Kokkejævelserien!

Reklame | Kokkejævel.no

Jeg har blitt pappa igjen til en nydelig liten jente! Søndag 20. februar ble hun sendt ned til oss og kommer til å krydre mitt liv så lenge jeg lever. For å feire dette livets mirakel ønsker jeg derfor å gi dere 20% fødselsrabatt på hele den saltfrie krydderserien fra Kokkejævel. I alt 28 fantastisk smaksrike og salt/sukkerfrie krydderblandinger og 2 kryddersalt.

 

Klikk HER for å lese mer om produktene

 

Klikk HER for å lese mer om produktene

 

Kampanjen varer ut februar

3 kommentarer
    1. Takk for gratulasjon! 🙂 Salt, sukker og melis har tilnærmet ubegrenset holdbarhet, såfremt det ikke har blitt utsatt for fuktighet. Tørkede urter, krydder og andre smakstilsetninger, samt kakao og te, vil imidlertid tape seg litt etter litt i smak og aroma etter hvert som tiårene går, men er ikke farlig å spise eller drikke. 🙂

    2. Gratulerer så mye med veslemor. Jeg gleder meg på din og Christines vegne! Det er ingen tvil om at veslemor er sterkt ønsket. ♥️ Så hyggelig med rabatt på krydderserien din. Jeg gleder meg til å prøve noen av smakene. Jeg har lett på nett, men finner ikke noen utløpsdato på noen av krydderboksene dine. Kan du være snill å skrive litt om det, evnt legge det inn i produktbeskrivelsen. Igjen, gratulerer til dere som har fått en liten lillesøster. Vennlig hilsen Birgitte

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg