2,5 kg ned på EN uke!

En av fordelene med å være tjukkebollefeit er at det alltid er artig å starte en slankekur. Kiloene bare forsvinner “av seg selv”. Hvis jeg hadde orket hadde jeg sikkert kunne gått ned et par kilo til i løpet av uken, men slik idioti orker jeg altså ikke. Det har jeg blitt for gammel til. Nei, jeg må ha (forholdsvis mye) mat og jeg må ha mine øl, men alt med en slags måte.

 

Forrige uke fortalte jeg at det igjen var blitt tungt å ta på seg sokker og sko, og at jeg langt fra hadde hvilepuls når jeg gikk opp fra kjelleren til første etasje. Vel, etter bare en uke på “Kokkejævelkuren” kan jeg faktisk melde om at alt dette allerede har blitt mye bedre. Ikke riktig like lett som da jeg bare veide 125 kg, men jeg kjenner definitivt at noe har skjedd.

 

Det er jo dessuten ikke mer enn et år siden jeg veide nesten 150 kg, så jeg vet hvor tung disse sokkejævlene kan være hvis jeg ikke skjerper meg. Sammenlignet med oktober i fjor føler jeg meg som en smekker ballerina, både med og uten sokker.

 

Mandag 30. september: 135,5 kg

Mandag 7. oktober: 133 kg

 

Resultat uke 1: -2,5 kg

 

 

 

Les også:

På’an igjen

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg