Abstinenser

Det er ikke verdens undergang, men det er vanskelig nok. Oppdaget i går kveld at jeg var fri for snus og at jeg hadde kasta alle boksene. Hvis ikke kunne jeg jo bare gjenbrukt noen av de gamle. Jeg lette overalt, for det pleier å dukke opp en boks et eller annet sted når jeg leter, men ikke denne gangen. Det eneste jeg fant var en gammel uttørket pute som lå i vinduskarmen på soverommet. Innrømmer at jeg følte meg litt som en narkoman når jeg puttet den under leppa, men kanskje aller mest nå jeg tok den ut igjen og la den pent klar på pcen så jeg skulle ha når jeg sto opp. Det er den jeg har i dette øyeblikk.

 

Heldigvis skal jeg snart på jobb og da får jeg påfyll. Nydelig morgen i Alta forresten. Litt kaldt, men det har sikkert blitt varmere når jeg er tilbake. Har en del planer i dag som medfører kjedelig arbeid foran pcen. Da er det greit å kunne sitte ute i alle fall. Så kan man bli solbrent mens man kjeder seg.

 

Tiden flyr, har faktisk ikke tid til å skrive mer. Sto for sent opp og må kjøre nå.

 

Ha en abstinensfri dag!

5 kommentarer
    1. Neeeeeei, du legger ikke disse i vinduskarmen….. Hva sier kjæresten til det??
      Lag en flotters dag <3 Nyt finværet og hverandre i Alta!!

    2. Abstinens er en forferdelig følelse, og det e uansett ka det e abstinens etter. Har fått inntrykk av deg som et oppegående og selvstendig menneske som bestemte over ditt eget liv og din egen kropp, men der ser man kor feil man kan ta….😉 Ha en fin lørdag 🌞

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg