Æ klarte det!

Reklame | Omtale av egen bok

Der var det gjort! 2032 bøker signert! Det er nesten ikke til å tro. To tusen og trettito tusen mennesker venter spent på boka mi! Selv en kjepphøy mann som meg selv kanne kjenne et snev av ydmykhet over et slikt forhåndssalg. Tusen takk!

 

Dagsrevyen stakk innom for et innslag.Hvor fantastisk er ikke det? Innslaget sendes onsdag 5. august, dagen etter bokslippet. Herregud, dette er syke tilstander altså!

 

Snart ferdig, faktisk bare femten bøker igjen, så kommer det en trivelig fyr inn døren med en mail. Om jeg kunne signere 200 ekstra bøker! Ark hadde glemt å fjerne muligheten for signatur på netthandelen og det hadde strømmet inn med bestillinger siden i går. Ja, herregud, svarte jeg, selvfølgelig! Det er jo derfor jeg er her! 🙂

 

Nå skal jeg ta toget tilbake til Oslo og møte jentene mine. De har styrt for seg selv i hele dag og savner meg nok voldsomt. “Ja, særlig pappa!” ville nok Datter sagt til den påstanden tenker jeg, he he 😉

 

Ønsker dere en fortsatt fin dag og tusen takk igjen til dere som har kjøpt boken. Håper den vil gi dere mange fine stunder. Til dere andre, så kommer den til en bokhandel nær deg  allerede fra 4. august, men det kan være lurt å dra innom allerede nå og bestille slik at du er sikker på at de bestiller inn nok. Førsteopplaget er bare på 7000 bøker og 2000 av dem er allerede kjøpt, så her kan det være lurt å være litt tidlig ute spør du meg.

 

Vi smattes!

 

 

18 kommentarer
    1. Akkurat no, akkurat no, i denne time dør det 143 00 61 barn kvar dag av sult, fattigdom, ebola, synd men sant. Er du en mann? eller en Flettfrid ..?.. Glem spørsmålstegnet.. du er avslørt 😉

      1. Håper du får gjort noe bra for de som trenger det mest – uten å være negativ til alt det positive som livet også innebærer!

    2. Eg bestilte boka di via ark si side med det same du delte link til det. Etter ganske lenge såg eg ein kommentar frå ein annan lesar, om at kjøpet var avbrutt. Gjekk inn på Klarna, og såg at det same gjaldt for min del – veit du noko om kva dette kjem av? Eg tenker som så, at eg kanskje berre skal støtte min lokale bokhandel ved å kjøpe boka der – sjølv om eg då må klare meg utan skjønnskrifta di 😂

    3. Gledar meg, diggar at du er so ærleg og kvardagslig. Du kallar ein spade for ei snømåka og det er digg.
      Livet er ikkje ein leik det er kvar dag på godt og vondt. Kos dykk i Oslo. Gler meg til bok og takk for at du set pris på at me ynskjer bok med signatur😉 Helsing frå vestlandet

    4. Åh hildrande du,sier eg bare👍👏. Det e jo vanskelig å se for seg over 2000 bøker samlet,av de bildene så får man jo en liten peiling😉. Et berg av bøker,dette er bare forhåndsalget😃. Antar at du e bra sliten i armen no,men all grunn til å være mektig stolt av deg sjøl😍. No får du bare kose deg resten av ettermiddag/kveld ilag med dine to kjære jenter💕. Riktig God tur heim i mårra😊

    5. Gratulerer med lanseringa og salget! Toppers!!! Råbra start! Salget går nok bare oppover skal du se! Jeg håper det ligger ei signert bok til meg i Alta etterhvert 😉

    6. 2000 signerte, og 32tusen som venter på boka??? Da går førsteopplaget fort 🙈 Gratulerer med salget!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg