Allerede som 18-åring viste jeg alarmerende tegn til grandios narsissistisk personlighetsforstyrring

Jula jeg fylte 18 år fikk alle i familien en, i mine øyne, helt fantastisk julegave, nemlig alle mine beste dikt samlet i et hefte. Jeg skrev mye, og det hendte seg til og med av og til at jeg fikk det rimelig godt til. Noen av diktene har jeg postet på bloggen før, men det var for- og etterordet jeg tenkte jeg skulle dele med dere i dag. Jeg er ikke helt sikkert på hva jeg skal si. Det er ikke tvil om at det er skrevet med gammaglimt i øyeeplet, men likevel…

 

 

 

Og for de som har litt “tungt for det”, ja, det er jeg som er både “Gunnar Skalle” og “Torstein Berg” 😉

 

Nå må jeg jobbe! Nytter lite med grandios narsissistisk personlighetsforstyrrelse hvis man bare ligger på sofaen og ikke skaper noe som helst. NOE må jeg jo fylle all min grandiositet med!

 

Vi smattes!

 

Les noen av mine dikt, de fleste av dem ikke voldsomt grandiose, HER

 

9 kommentarer
    1. Æ må nu flir. Du e dæ sjøl lik. Akkurat som da vi gikk på videregående. Glømmer aldri fremføringa av “Trymskvida”. Fortsett å vær sånn her! Du e unik!

    2. Snakk om å ha mange strenger å spille på😍. Du e virkelig en allsidig sjel,med ordet i din makt🤗. Ikke noe problem å skjønne at du kunne skrive en sånn bok som du har gjort😉. Ønsker deg og din familie en flott adventstid🎆✨🎄

    3. Du må være den ukjente tvillingbroren til Ari Behn! Eller Aune Sand?! Eller aller helst begge! 😉

    4. Helt utrolig! 😂😂😂
      Fantastisk!
      Dypt!
      Overfladisk!
      Fasinerende!
      Vakkert!
      HERLIG ironisk!
      “Skrevet med gammaglimt i øyeeplet” 😂😂😂

      Herlig å ha noen å digge i min alder! Digger deg, Kokkejævel! 🌞😍⭐🎄🤶

    5. Helt utrolig! 😂😂😂
      Fantastisk!
      Dypt!
      Overfladisk!
      Fasinerende!
      Vakkert!
      HERLIG ironisk!
      “Skrevet med gammaglimt i øyeeplet” 😂😂😂

      Herlig å ha noen å digge i min alder! Digger deg, Kokkejævel! 🌞😍⭐🎄🤶

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg