Årets første måned med (et lite) overskudd!

Etter et aldri så lite underskudd på til sammen over 450 000 i januar og februar smakte det godt med et bitte lite overskudd i mars. For mange vil nok slike tall se skrekkelige ut, men jeg har holdt på i så mange år med dette at jeg stresser ikke med dette i det hele tatt. Januar og februar er alltid begredelige måneder. Faktisk er underskuddet langt lavere enn jeg normalt pleier å ha. “Rekorden” for januar/februar satte jeg for noen år siden med over 1 million i underskudd, men jeg hanket meg inn over pluss-streken i løpet av året likevel. Det har jeg alltid gjort.

 

Det betyr slett ikke at jeg tar lett på det altså. Hver dag er en kamp, men jeg elsker den kampen! Den holder meg våken og i live. Den holder meg imidlertid aldri våken om natta. Det er tross alt bare penger, enten den ene eller andre veien, og penger interesserer meg midt på ryggen. Det jeg elsker er å skape. Gode smaker selvfølgelig, men også jakte etter et marked, et smutthull som står åpent som ingen andre har sett eller tatt seg bryet med å fylle.

 

 

 

Så går jeg videre. Alltid videre.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg