Årsbeste!

Foto: Frank Rune Isaksen

Jeg var fryktelig spent da jeg dro på jobb i dag morges. Hadde mange nok fått med seg det vanvittige utvalget i kakepynt jeg plutselig bestemte meg for å satse på for fire uker siden, og ville det strømme folk til butikken for å pynte morsdagskakene som bakes rundt forbi denne helgen?

 

Svaret ble heldigvis ja. Det har vært et jevnt sig med folk gjennom hele dagen, faktisk den beste dagen så langt i hele år! Selv om det også har vært mange fedre innom med ungene sine og kjøpt kakepynt, så viser kundemassen generelt at de fleste morsdagskakene trolig faktisk bakes av mødrene selv. Der har vi en jobb å gjøre, gutta!

 

Ellers har jeg solgt meg helt fri for tørka reinhjerter, men jeg får noen nye ferdige til mandag. Deretter fyller jeg tørkeskapet og håper jeg slipper utsolgt igjen før påske. Jeg produserer i alle fall fortløpende.

 

Nå skal jeg lage melkesjokoladepudding. Kake/dessert nummer tre i dag faktisk. Livet er for tiden en dans på marsipanroser. Det kan jo være både positivt og negativt det, men det spøker veldig for den slankekuren…

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg