Bare to måneder til…

Beklager arme mennesker at jeg ikke har gitt lyd fra meg så langt i dag, men det har rett og slett gått i ett fra jeg sto opp halv seks og fram til nå.  Uforutsette ting skjedde i dag også, så jobber dobbelt, men det gjør meg ingenting. Om to måneder er det over. Både jeg, Konemor og Lillebror gleder oss veldig.

 

Egentlig kunne jeg selvfølgelig gått hjem jeg også og latt sistevaktene i stikken. De hadde jo klart seg på et vis, men jeg er ikke slik laget. Kapteinen er den siste som forlater skuta, og jeg skal halte rundt her på dekk helt til de nye kapteinen mønstrer på.

 

Må opp igjen. stakk meg bare bort for en liten paragin forte-pause, (og en bitte, bitte liten fyrstekake). Skriver mer til dere i kveld når jeg kommer ned fra Komsalaia.

 

Og husk hva som skjer i morgen, torsdag, klokken 18:00!

 

Vi smattes!

 

 

4 kommentarer
    1. Litt rart, mye komisk og kanskje litt uforståelig. En blogger beklager at han hun ikke har gitt lyd fra seg på noen timer… noen sågar minutter.. Lurer litt på hva det de første de tenker på når de vakner om morgenen.. eller siste tanke om aftenen. Sier som .. nynner den vakre visen til Maria Maggio… Forunderlig…

      1. Å veldig rart at noen gidder å følge en blogger de ikke liker. Kan du ikke bare la være å lese? Du har tydeligvis et veldig stort behov for å kunne komme med surmaga kritikk hele tiden. Hva feiler det deg egentlig??? Finn deg en blogger å følge som du liker! Men du liker kanskje ingen???

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg