Beklager for i går! Blir sletta fra FB.

Det er ikke alle dager som er like lette, men i går gikk jeg over min egen strek og skrev, om enn bare meget vagt, hva jeg står i. Det burde jeg ikke gjort og har egentlig ikke noe på en blogg, i alle fal ikke på en så stor en, å gjøre. Når man blir lest av flere titalls tusen mennesker daglig er det viktig å holde munnen rett på tunga.

Det var en utløsende årsak som gjorde at demningen bare brista totalt. Hadde bare lyst å fortelle alt. Få ut all oppdemmet gørr, sinne, fortvilelse og absolutt og total maktesløshet.

 

Heldigvis gjorde jeg ikke det. Jeg gikk over grensa, men ikke i en slik grad at jeg trenger å unnskylde for andre enn meg selv. Det er jeg veldig glad for! Selv om denne bloggen til dels er svært personlig, så skal den ikke være dyneløftende og privat. I går ble den litt for privat,. og derfor har jeg sletta den fra feeden på FB, der jeg får bror parten av leserne min fra. Har ikke sletta den fra bloggen, for der er terskelen min veldig mye høyere. Den er en del av min virkelighet, og man kan ikke bare slette bort biter av virkeligheten.

 

Nei, nå skal jeg jobbe videre! Som vanlig er det et osean av arbeid som venter fra jeg slår opp øynene til jeg legger meg, men jeg vet det kommer _veldig_ mye roligere tider i januar, februar og delvis også i mars, så her gjelder det å smi mens ræva er varm!

 

 

7 kommentarer
    1. Du er så modig. IKKE GI OPP. Belønningen kommer.
      Pinnekjøttoppskriften din ble en virkelig suksess. Tusen Takk!!!(:(:

    2. Du er ikke alene og dine ord kan hjelpe andre som har det som deg 🥰 Det er trist og vont å ha det slikt, men sammen blir man sterkere. Ønsker deg en fantastisk dag 👍🏻

    3. Du er genuin og ekte, snakker fra levra og sier d akkurat som d er. Her jeg bor er ikke d akseptert dessverre, prøver å lære meg d etter 30 år i Tromsø. Ikke en enkel sak. Fortsett å skriv ærlig du, d tjener du mest på. Hilsen en søring med nordnorsk sjel 😊

    4. Ingen dag er lik – og vi kan ALLE ta til tårene – bryte sammen – mann som kvinne…. Den sangen av “Hekla stålstrenger” er vakker – og får en streng i det innerste rommet til å vibrere og tårene bare kommer….
      God ny dag til deg 🙂

    5. du har ingen grunn til å slette noe som helst…… takler ikke leserne ekthet og ærlighet så er det demmes problem tenker nå jeg.
      vi trenger flere som tør si og fortelle, vet av egen erfaring at mange ikke har baller til å takle at man sier ifra “offentlig”…. har fått svinkjeft mange ganger for at æ e ærlig om mæ sjøl….men æ personlig tjener mere på å være ærlig og si ifra enn å tekkes krenkamafian.

      stå på, vær ekte!

      klem

    6. Stå på og la det briste når du må. Ingenting galt i det. Noen ganger blir det bare litt mye. Men det er godt å blåse ut litt innimellom. Håper jeg kommer meg oppover og får besøke butikken din til neste sommer.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg