Buklanding

Det har vært en intens uke. Det vil si, det har det vel egentlig ikke vært.

Snarere tvert i mot.

Jeg har vært så trøtt at jeg tidvis knapt har klart å stå på beina.

 

Har tatt masse blodprøver. I alle fall åtte-ti stykker tror jeg. Svarene kommer i løpet av uka. Sikkert ikke noe, men greit å sjekke i alle fall.

 

Turene opp Komsalaia går på automatikk nå, og jeg bruker til sammen ca en time opp og ned. I dag var tur nummer 42 på rad. Har nesten ikke vondt i korsryggen oppover lenger. Knærne derimot skriker som syke esler, men de får bare holde på. Det blir nok stille når ræva og magen blir litt mindre.

 

“Prosjekt rotfjerning” er i gang! Har vel 10-15 stk  som skal bort i sommer, og startet med den største. Alt etterpå blir en lek.

 

På torsdag reiser jeg til Tromsø for å snakke med kirurgen. Hun hadde lyst på en prat før hun satte kjøttøksa i ryggtavla mi. Egentlig betryggende. Jeg lover for øvrig å ha munnbindet skikkelig på meg i flyet. Jeg var en idiot i 2020. Det er jeg for øvrig i 2021 også, men har i alle fall lært meg å gå med munnbind.

 

Som alle andre har jeg mine demoner som må nedkjempes fra tid til annen. Er helt greit, for jeg vet jeg vinner.

 

Takk for at du holder ut meg og bloggen min. År etter år.

 

Kulinarisk hilsen

Kokkejævel

 

 

 

 

10 kommentarer
    1. Lykke til med alle prosjekter videre, du har virkelig jobba 💪
      Ha ei kjempe fin uke og hils familien 🌹

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg