Datter 15 år!

Jeg hadde fire sønner. Plutselig en morgen var det bare tre igjen. Tomheten og mørket var ikke til å holde ut. Helt til du kom og lyste opp verden på en måte som bare unger av ditt slag kan gjøre.

 

Jeg vet du ikke ønsker jeg skal skrive så mye om deg lenger, og det respekterer jeg selvsagt, men på bursdagen er det ingen bønn. Da blir gratulasjoner på bloggen!

 

Du feirer dagen i Hellas, og jeg vet at du veldig gjerne skulle hatt din elskede far sammen med deg. For ikke å snakke om de to småtrollene i Tollevika som er så glade i deg. Det er så fint å se dere sammen. Du er så flink med dem, så snill!

 

Nei, ha en riktig fin bursdag, kjære Isabella! <3

6 kommentarer
    1. 🎉🎶🎈🎂🥳Gratulerer så mye med dagen til Isabella. 🥳🎂🎈🎵🎉
      Håper hun har en flott feiring på ferie og kan feirer med resten av gjengen når hun kommer hjem. Da blir nok de to små også veldig glade.
      Gratulerer Kokkejævel med (nesten,) voksen datter🌺

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg