Datter setter foten ned for bloggen!

Jeg hadde så store planer for denne bloggen, men Datter var helt tydelig og bestemt. “Nå er det nok, pappa. Dette gjør du ikke! Glem det!”

Plutselig ringte telefonen mens vi satt og diskuterte. Det var yngste sønn.  Noen hadde tydeligvis sendt en melding og forklart situasjoenen. “Hva er det du har planer om å poste på bloggen? Kommer jeg til å klikke?” Nja, klikke og klikke, svarte jeg, det kommer vel helt an på hvilket humør du er i. Jeg syns det er en god idè og i alle fall artig. Så fortalte jeg planen. Han lo ikke. Humørløs type, he he 😉

 

Planen var rett og slett at siden jeg hadde lovet dere på tro og ære å skrive om noe annet enn fot og smerter i dag, så tenkte jeg å ta den helt ut. Noe i denne duren:

 

Lets talk about sex baby!

Under her skulle det vært et diger bilde av rumpa mi i en sexy lilla stringtanga, type damemodell. Med søte blonder. Rumpa strutter sensuelt mot kamera mens jeg lener meg framover. Mener jo selv at det er en toppblogger verdig, så fatter ikke at ikke ungene mener det samme. Hvem ville vel ikke elsket at faren deres viste fram den deilige rumpa si for hele Norge. Jeg hadde digga det! Eller kanskje ikke.

Ha en bluferdig og tilbaketrukket dag!

 

(Jeg klarte det! Et helt innlegg uten å snakke om foten i det hele tatt. Kanskje en artig antydning i overskriften bare. Stolt! Klapp på (den gode) skulderen.)

 

 

19 kommentarer
    1. Aner jeg et lite stikk til en annen toppblogger her mon tro?😅 Har i allefall sett et slik bilde av en småbarnsmor nettopp, bortsett fra at trusa var hvit..

    2. Tja🤔🤔🤔veit no ikkje heilt😉☺….vi har jo humor😉🤣og fantasi😉😄så d bilda dokka no opp…i hodet mett…om ongan dine ville eller ikkje🤣🤣Men eg trur nok at d å skrive om d vi tenke på, kan hjelpe. Uansett om vi dele d me andre eller ikkje. Og eg e jo og der kor eg trur humor hjelpe på alt. Sjøl i sorg kan vi bruke humor, før å kunne bearbeide tanka og ord. Mine onga e nok desverre, vil vell nån sei🤣🤣vokse opp me overflod av d🤔🤔eg e nok ei som fnise og flire litt før masse🤣🤣åsså når eg ikkje burde😱men eg klare ikkje la være. Så del av dine tanka……nødvenigvis ikkje nødvendig me bilda🤣🤣før dem kan vi ha i fantasien vårres😄😃Ha en strålanes dag💕

    3. “Er man blogger, så er man blogger! “🤷‍♀️ utrolig hva andre har lagt ut tiderligere. Tenker at vist du legger ut film om sex undervisning, ja da har du gått for langt 😅

    4. “Er man blogger, så er man blogger! “🤷‍♀️ utrolig hva andre har lagt ut tiderligere. Tenker at vist du legger ut film om sex undervisning, ja da har du gått for langt 😅

    5. Jeg tror barna til en annen toppblogger hadde satt pris på om noen hadde stoppet et par innlegg eller fler med stringtruser og annet undertøy som ikke dekker de kroppsdelene de kunne gjort, også… Hvis noen skjønner hva jeg mener.

    6. Ideer skapt i pillerus har godt av å få noen gjennomganger av sensuren 😉 håper både rompe, fot og resten av kroppen får en rolig helg uten for mye smerter

    7. Bare tanken på det synet,flire virkelig godt av deg🤣. Kansje du skal foreslå å kjøpe deg en Borat drakt,kan jo hende det faller bedre i smak😁. Ha ei flott helg,håper det går bedre med smertene dine🤞👍.

    8. Nei no må medisinen ha tatt helt overhånd. Godt ungene setter foten ned!
      Æ nekter å tru at det hadde vært et vakkert syn. Ikke fordi at rompa de kanskje ikke er vakker, men mannerompe i styring e aldri vakkert!
      Ha en strålende helg 🌞🌸🌿🌸

    9. Trur det var lurt ungene satte ned foten, det hørtes ikke bra ut, superkropp eller ikke.
      Om du ikke skriver om foten så håper smertene er bedre i dag🤞.
      Ønsker deg en tanga fri dag.

    10. Hadde jeg vært dama di hadde jeg tatt en Eli Hagen når du skal ut på boksigneringsferd fra Lindesnes til Nordkapp. Blir lett Justin Bieber tilstander med hylende godt modne rips. Eli delte seng på alle hotell med Carl I , når han var på valgturne i sine glansdager 😅

    11. Ingen rompe i tanga er pent! En mannerompe i en ujålete blogg ville vært forfriskende!

    12. Hmm.. skjønner at barna satte foten ned😂😂
      Mannerumpe i rosa stringtruse er ikke pent 🤪
      Ha en good dag og håper foten er bedre👍👍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg