De 5 siste vinnerne av signert “Hva skal vi ha til middag?”

Reklame | The Kokebok

I glede og stolthet over å endelig ha fått nordover “Hva skal vi ha til middag?“, kokeboka jeg selv alltid har drømt om å ha når jeg i løpet av de siste 25 årene både skulle lage god, sunn, tradisjonell og spennende mat på helst en halvtime, maks en time, og endatil få ungene til å like og spise det jeg kokte i hop.

 

5000 av dere sa dere vill ha den. Riktig så mange eksemplarer har jeg ikke i hende, men jeg kan i alle fall gjære 10 av dere kulinarisk uavhengige 😉

 

Hvis du er så heldig at ditt navn er blant de 5 som står under, så send mail til: [email protected]

Merk mailen med “Vinner”

Opplys i mailen om ditt navn og adresse, leveringsadresse, telefonnummer og eventuell personlig hilsen.

 

De 5 siste vinnerne er:

Renate Jørgensen Brochman

Oddrun Annie Pedersen

Elisabeth Alvær

Lise Marit Rødnes

 

og

Morten Skarsem Solberg

 

 

Kokkejævel  og Konemor gratulerer!

 

Hvis du ikke er blant de heldige, men likevel føler at du, eller noen du er glad i, trenger litt ekstra middagsinspirasjon, skrevet på et enkelt språk som du ikke trenger å være faglært kokk med 25 år erfaring for å forstå, så er det visstnok siste sjanse i dag å forhåndsbestille signert utgave hos Ark.no. Klikk HER, så er julehandelen unnagjort først som sist. Fraktfritt levert! 🙂

 

 

De 5 første vinnerne finner du i bloggposten:

 

De 5 første vinnerne av “Hva skal vi ha til middag?”

4 kommentarer
    1. Gratulerer til alle 10 heldige vinnere😊

      Hadde håpet på litt flaks på slutten av et år med måneder man bare vil glemme. Eller, om det var mulig, skru tiden tilbake. Nå gleder (eller kjenner helt ærlig ikke så mye glede i noe lengre) jeg meg bare til et nytt år. Kan mer enn gjerne hoppe over jula i år, gruver meg bare til den.

      Men…kanskje jeg får boka i julegave og så blir ikke siste måneden i 2021 så verst likevel?

      Ha et strålende boksalg

    2. Lykke til med boksalget,Asbjørn🌹 Haaper du er i bedre form nu og kan ta turen til Oslo kommende uke for signering av noe jeg tror blir tidenes mest digge kokebok🥰 Jeg gleder meg ihvertfall masse til bøkene jeg bestillte kommer😊 Ønsker deg en riktig God tur,nyt dagene der selv om det nok blir hektisk med signeringen👍 Ha en fortsatt fin kveld,kos deg med dine fine💞 Gratulerer saa masse til de heldige vinnerne av kokeboka🤩

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg