Denne så jeg faktisk ikke komme!

Gledet meg faktisk til å ta fatt på en ny uke, men ble litt skeptisk da jeg måtte vasse i vann da jeg åpnet døren. Full av pågangsmot slo jeg fast det sikkert bare var dårlig tørket etter lørdagsvasken, men etter hvert som jeg svømte innover lokalet og så at det stort sett var vann overalt måtte jeg bare innse at jeg var kommet tilbake til virkeligheten.

 

Etter litt undersøkelser fant jeg ut at det egentlig bare var en kjølebenk som var sprunget lekk. Alvorlig nok, men koster ikke titusenvis av kroner å reparere. Eneste at vi må være litt forsiktig når vi føner håret så vi ikke får strømsjokk. Orker ikke at noen dør inne på kjøkkenet. Sikkert jeg som må slepe den døde ut, og jeg har fortsatt vondt i den skulderen.

 

Ellers er det greit. Kjølerommet kunne naturligvis ikke repareres i dag. De venter på en del. Kommer i morgen hvis Gud vil. Håper han er i godt humør. Han har vært litt gretten i det siste, men han er jo gammel. Ikke annet å vente. Levd i en evighet og har ennå en evighet igjen før han tar fatt på en ny en. Tar aldri slutt liksom. Hadde også blitt smågretten av slike framtidsutsikter.

 

Nei, må jobbe videre! Lunsjen er over. Kos deg videre så godt du kan. Det skal jeg 🙂

 

 

25 kommentarer
    1. 😳er det mulig 😱…..ser jo at det er det , det må jo bare gå èn vei for dere nå….Oppover🤞🙏

    2. Nei, no trur æ du har komme i en mørk ond sirkel med kjøleopplegget ditt, håper Gud vil deg godt snart, å lar eder å galle gå over til noen andre, håper resten av dgen ble bedre, e vel måte på hva en mann kan klare🤔, vi får alle krysse🤞❤

    3. 😂 Hoff og lell, som vi si Trøndelag…det bli likar i morra. Du står av den der å! Skarp penn da! Må si det!

    4. Du får legge inn totalforbud mot hårføning på kjøkkenet en periode, for sikkerhets skyld. Blir sikkert ikke så lett å gjennomføre, men alt for sikkerhet og for å spare dine skuldre 😁
      Ellers…. have a nice one 😎🤗

    5. Current mood 🤤😭😩🤣💩🙈 kan ikke anna enn å si at karma er en bitch enkelte ganger !! Styrke klemmer fra Stavanger 😉💪

    6. Du skulle bare ha utdanna dæ til kjøletekniker idet du starta egen bedrift! Det vise sæ at kjølerom,fryserom og kjøledisker e en evig tilbakevendende kilde til frustrasjon. 😞 Men det e bare å stå på!! Æ heie i ditt hjørne!

    7. Uff ingen ende😫 du e utrulig go å sætt ord på ting😆 håpe det ordne sæ. Ha en fin dag og ei flott uke selvom😉 klem

      1. Føner dere håret ofte på kjøkkenet? 😂😂 Allikevel, lykke til….må vel snu snart nå. Stor klem😊

    8. Godt du er vant til utfordringer fra før❣️De som ikke er trent opp i sånt blir så fort maktesløse🙃😂Men du står for en støyt👍💪🤞

    9. Så lenge du klare å svømme videre og holde hode over vannet så går d nok. 😜😉 Men alvorlig talt, snakk om shit happens!! 🙄😒 Håper det går bra fremover no, leeenge. 🤞Ha en god uke, forhåpentligvis uten mer utstyrsfeil. 🤗

    10. No syns æ virkelig at du har hatt nok motgang!! Det kan no bare gå oppover, kan ikke skjønne ainna. Men uansett, æ krysse fingran og alt som kan krysses for at det ordne sæ ❣Korr hente du overskuddet og livsmote fra? Styrkeklæm🥰🥰

    11. Herres så mange «utfordringer» du har hver «j….a»
      mandag da – lykke til med oppryddingen – æ trur han tykje plage dæ no 😱

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg