Der var det over

Om tjue minutter kjører vi hjem igjen. Heldigvis. Jeg kaldsvetter og har vært på do fem ganger i dag allerede. Håper det er over nå hvis ikke kommer dette til å bli en lang kjøretur. Husker en gang, da jeg fløy fra NY, at jeg hadde vondt i magen hele turen. Inn og ut av do på økonomiklasse. 12 timer tror jeg. Fryktelig.

 

Dro hjem fra bryllupet halv åtte i går. Orket ikke mer. Dro rett og la meg og sov helt til halv ni i dag. Har tydeligvis et voldsomt søvnunderskudd som jeg desperat prøver å dekke inn på denne turen. Jeg sitter i baksetet og sover mens svigerfar kjører. Grei deal!

 

Kjærest, verdens vakreste gravide Kjærest, hun begynner å bli klar. Tror ikke hun går helt til 23. oktober. I så fall blir jeg meget overrasket. Jeg tipper ungen er ute innen september er over. Garantert!

 

Nå må jeg snuske den stive kroppen min ut i bilen. Alle står og venter på meg. Kjærest har pakket alt ferdig og det står en koffert midt på gulvet og venter på meg. Takk for oss Svanhovd, Pasvikdalen og Kirkenes. Dere ligger vakkert til, men alt for langt å kjøre. Hadde fått klaustrofobi hvis jeg bodde så langt fra Alta. Beundrer de som klarer det. Tapre folk!

 

13 kommentarer
    1. Går det bra med deg?
      Håper turen hjem gikk fint. Ikke glem helt av å ta vare på deg selv oppi alt som skjer rundt deg, selv om det ofte kan være lettere sagt/tenkt enn gjort. 🙂 God bedring.

    2. Husk, du som har vært uti “verden” og farta: Har du tatt corona-test??
      God tur hjem!! Håpe du får sove masse!

    3. Trur du må være forfulgt av alle mulige slags plager🤔. Så synd at du ikke fikk delta i hele bryllupsfeiringa🙄. Men med en dårlig mage skjønner eg godt at du måtte avbryte festen tidlig. Riktig God tur heim,god bedring😍

    4. Nå tenker jeg at kroppen din tar rev i seilene siden hodet ikke gjør det.
      Dette er en kraftig beskjed om at du må senke stressnivået. Jada, jeg vet du sier at du ikke stresser men koser deg når du…. og når du…. men kroppen er ikke enig, du skjønner vel det når den ikke vil opp av senga. Selv om hodet vil det.

      Ta hensyn til din vakre, høygravide kjæreste nå. Hun trenger deg både nå og senere.

      God tur hjemover

    5. Noen ganger overdriver du veldig når du beskriver formen din, men du gjør ikke det nå, tror jeg. Bekymringsfullt 😥 God tur til Alta.

    6. God tur hjem, du får se om du får ett par tima til på øyet underveis.
      Må være ærlig å si at det søvnunderskuddet du har høres ut som når æ gikk på en smell. Va vel en blanding av for mye jobb og sm.stillende for mæ da, trur du e der du å. Rygg, knær, ankla++++ hadd æ vært et dyr ville æ vært tatt bak loven for mange år sia 😁

      1. Det går spy og diare nu. Håper du holder anbefalt 48 timer hjemme, så du ikke smitter kunder eller ansatte 👍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg