Desperat gjenopplivingsforsøk hos legen

I dag klarte jeg ikke mer. Etter tiårets heftigste manneinfluensa som slo ned i kokkekroppen som en atombombe natt til 4. februar, så har jeg mer eller mindre hanglet meg gjennom de siste ukene. Lungene har føltes mer og mer som gjennominfisert av muggsopp. Jeg har ikke hatt vondt, (bortsett fra den første heftig uka, men det har føltes som jeg har fått i meg akkurat litt for lite oksygen for hvert innpust. Dagene har vært nesten ulidelige lange. Nettene også forresten, for de har vært fylt av endeløse timer med tørrhoste.

 

En dag til, har jeg tenkt, en dag til, så blir jeg bedre. Dag etter dag. Uke etter uke. Hele fem uker faktisk når jeg tenker etter.

 

Lungebetennelse. Trolig både bakteriell virusinfisert. Antibiotika. Håper inderlig det virker, for nå er jeg skikkelig lei! Hadde så mange planer som jeg ikke har maktet å gjennomføre pga. oksygenmangel. Bare klare å komme meg gjennom dagene for å sovne så tidlig som overhodet mulig. Livet blir litt meningsløst når en slik tilstand varer litt for lenge. Noen dager er greit, men nå er det nok!

 

!

 

Folkens, i morgen, (eller i overmorgen), er jeg på bedringens vei! Jeg gleder meg 😀

 

 

 

 

7 kommentarer
    1. Haha😂Ler godt av innleggene dine😂Men fra spøk til alvor,det er akkurat sånn du beskriver det…Hver gang…Og jeg er kvinne😂😂😂Har riktig nok astma og kronisk bronkitt,men alikavel….

    2. Stakkars dæ så grusomt du har hatt det Jægermeister hjelper mot hosten, prøv bare God bedring

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg