Det er nesten ikke til å tro!

Reklame | Eventyrbutikken Kokkejævel.no

 

Først trodde jeg det var en feil, for dette kunne virkelig ikke stemme! Sjekket rapporten igjen. Så enda en gang. Nistirret på datoene. Hadde jeg tastet feil? Nei, gjorde alt riktig. Dette var virkelig ikke til å tro!

 

Det skjedde noe i går formiddag. Plutselig begynte bestillingene bare å tikke taktfast inn. Først litt forsiktig og sjenert, siden langt mer frampå og bestemt. Hadde lagt ut en reklame på FB at jeg kunne tilby Toro (ja, Toro faktisk!) sine helt fantastiske høykonsentrerte krafter beregnet for hotell, restaurant og storhusholdning. De har lavt saltinnhold og er det nærmeste man kan komme en GOD hjemmelaget kraft uten å koke den selv.

 

Jeg traff noe. Veldig mange kokker hadde selvsagt servert god mat basert på disse kraftene i årevis, og ville naturligvis sikre seg noen eksemplarer til sitte eget hjemmekjøkken. Det hadde jeg forutsett, gitt at produktet ikke finnes i dagligvare og er et eksepsjonelt bra produkt. Det jeg derimot IKKE hadde forutsett var at så utrolig mange “vanlige” folk ville sikre seg “sin part” av dette produktet som garantert vil høyne kvaliteten på middagen som blir servert.

 

I dag har jeg, hold dere fast, omsatt for 60%, seksti prosent!, av det jeg omsatte i HELE oktober i fjor! Det er nesten ikke til å tro, men det stemmer faktisk. Det er så utrolig artig. Jeg har jobbet så utrolig hardt de siste månedene for å gjøre butikken noe helt unikt. Ikke bare i Alta og Finnmark, men i hele Norge.

Jeg prøver så godt jeg kan å fylle butikken med det beste av det aller beste, men jeg vet jo egentlig aldri på forhånd hva som “slår an” der ute. Av og til bare eksploderer det. Løsner.

 

1 fl gir 22 liter ferdig kraft
Holdbarhet etter åpning: 1 år i kjøleskap

Pris per liter ferdig kraft: 10-12 kr

Saltinnhold per liter kraft: 5 g
Gluten- og laktosefri

Egner seg fint til frysing, i for eksempel isterningposer/brett, slik at du bare kan tilsette en terning i sausen, suppa, gryteretten ved behov.

 

Dette produktet kan ikke sammenlignes med noe som helst på markedet i dag!

 

Det beste er å koke krafta skikkelig selv, men nest etter hjemmelaget kommer Toros flytende, høykonsentrerte kraft for restaurantmarkedet! Det skal så lite til for å gjøre middagen bedre. Kanskje bare en spiseskje…

 

Bestill din favorittkraft HER

 

Eller DER selvsagt hvis du like å gå egne veier…

PS! Toppbildet ble tatt for nøyaktig to år siden

 

 

 

1 kommentar
    1. unnskyld kunne ikke dy meg. å bli rik og sikre mine etterkommere med en buljongterning fra Toro. er som du sier, nesten ikke til å tro 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg