Det har egentlig vært en veldig fin dag

Vi er begge slitne. Av ulike årsaker skal det ikke så mye til for tiden, men vi har hatt en fin dag begge to. Konemor er helt suveren med kunder, så når det kommer folk inn døra når hun er der, så smiler jeg pent og fortsetter bare å pakke. Konemor tar seg av den gode kundeopplevelsen Jeg er helt sikker på at de får bedre hjelp hos henne. Både i går og i dag har hun vært i butikken sammen med meg. Skulle ønske den kunne lønne oss begge to, for hun er et pluss for både meg og kundene.

 

Jeg er bare skyggen av mitt gamle jeg. En ruin av noe som en gang var. Den var seig denne gangen, og jeg gleder meg veldig til å komme opp igjen. Håper det skjer før jul, alt er så mye lettere da, men jeg er forberedt på at det kan vare til langt ut på nyåret. Den som lever får se. Som jeg sa til hun trivelige postdama i dag at “heldigvis er det statistisk sett bare 35 år igjen”. Vi lo begge to, men det hender seg jeg gleder meg.

 

Nå er det kveld. Dagsoppgjøret er tatt. Lillebror sover. Bare oss to og en prøvesmak på juleribba. Snart skal vi legge oss. Kjenner jeg gleder meg. Veldig. Så glad for at hun valgte meg.

 

Riktig god helg!

 

 

 

 

 

 

6 kommentarer
    1. Hei! Ta tida til hjelp. Du vil komme dit og forstår du er utålmodig, men det tar tid. Jeg forstår du ønsker det før jul, men ikke håp for mye for da skuffer du deg selv ingen andre. Du vil komme til deg selv igjen og dette er bare en liten tid av livet ditt.

    2. Det seige tar bare litt lengere tid,dokker har hverandre og lillebror❤️Snart jul å dokker kan kose dokker å kansje slappe mere av.Riktig god helg til dokker toan❤️🧑‍🎄🤶

    3. Håper inderlig du kommer deg opp av gjørma igjen. Du som er så sterk og tøff. Du klarer alt! Jeg er ikke en brøkdel av deg, har kapitulert, men kaver ikke rundt i gjørma lengre. Bare innsett at jeg ikke kan sammenligne meg med andre, bare meg selv. Du er god, du er tøff og du klarer! Det er lys i enden av tunnelen ❤️

    4. Det er godt å ha hverandre når det blir tungt. Konemor virker som en flott dame som har styrke nok til å holde hodet deg over vannet. Håper det order seg for deg og at dere får en fin førjulstid, med familien. Ønsker dere alt godt.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg