Eksamen er levert!

Jeg har jo etter hvert erfart et det nærmest ikke finnes grenser for hva denne jenta klarer, men akkurat gjennomføringen av denne siste eksamenen imponerer meg faktisk på et grunnleggende plan. Når man tenker på hva hun har gått gjennom det siste året er det jo imponerende i seg selv amt man faktisk klarer å gjennomføre et skoleår, men når da den siste eksamen faller på det som skulle vært fødselsdagen til den førstefødte, samtidig som den tredjefødte sparker fra innsiden, og du klarer å gjennomføre på en god måte; ja, da er du laget av noe helt spesielt.

 

Nå sitter hun å koser seg med maskemarkører. Hun kan sitte slik i timevis og plundre. Hun selger dem visst. Er ikke helt sikker på hva de brukes til, men vet at folk bestiller dem i hundretalls. Verden er rar. Nei, jeg har ingenting med dette å gjøre. send henne melding på Instagram. Hun svarer alle 🙂

 

Nå skal jeg gå og legge meg. Operasjon i morgen. Tenk at jeg var så heldig! Tren måneder før tiden. Det betyr at jeg faktisk kan løfte min egen sønn når han blir født. Det er hva jeg kaller en god nyhet!

 

En god aften ønskes alle!

14 kommentarer
    1. Gratulere med vel overstått eksamen til Kjærest. Denne dama er helt spesiell, jeg vet, hun er min førstefødte ❤️ Sterk, flott, omsorgsfull og full av kjærlighet til alle rundt seg. Og ja, hun blir en meget god barnehagelærer og mamma 💙 så faglig sterk at en gammel barnehagestyrer lar seg imponere gang etter gang 😃 og Asbjørn, lykke til med operasjonen 🤗

    2. Lykke til med operasjonen. Husk å følge alle som forskrifter etterpå. Da jeg skiftet hofte lovet jeg meg selv at hvis dette ikke lykkes skulle det ikke komme av at jeg hadde vært utolmodig.
      Og til Kjæreste: gratulasjoner med vel overstått eksamenen.

    3. Endelig e eksamen levert – æ e sikker på det gikk hennes vei 🙂 maskemrkører skal en ikke kimse av, geniale greier. Kjekt at dem er håndlaget for da får man noen unike. Dessuten, blir atrikkeglade utrolig glade for slike små duppeditter, håndlagede.
      Lykke til med operasjon 🙂

    4. Du har en vakker og dyktig kvinne ved din side! Håper du virkelig vet å sette pris på det. Lykke til, til dere begge🙂

    5. Gratulerer med vel gjennomført examen, fint du har noe å holde på med,no i tia framover, maskemarkører og garnarbeid1👍💪😊.
      Å Asbjørn lykke til i morra🤞, dette blir bra.

    6. Gratulerer kjærest med vel gjennomført👏🏻🎉🇳🇴 Godt at livet smiler😍 Maskemarkørene fungerer utmerket.. hver gang de brukes så sendes en tanke til dere🥰 veldig bra at du får oprasjon nå.. men husk å skynde deg langsomt.. over 80 % av oprasjoner som blir misslykkede skyldes brukerfeil.🤔( den nyreparerte har det for travelt )

    7. Fantastisk gjort av kjærest, dette står de all respekt av🤗❤ Lykke te i mårra me operasjon 👍👍🤗

    8. Du har en vakker Kjærest! Sterk som få! Sterk i storm og i stille! 💞
      Hun blir en glimrende representant for barnehagelærerstanden, en supermamma og helt sikkert også en superkone! 💞
      Henne må du stelle godt med!❤️🌹🌹🌹
      Lykke til med operasjonen!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg