En perfekt søndag!

Starta dagen under dyna på soverommet. Kjærest var som vanlig både villig og klar etter at jeg rista henne våken i sekstiden. “Kom skatt” hvisket hun grøtet inn i øret mitt mens hun la seg bedre til rette. Neida, jeg vekket henne ikke. Hun sov som en liten diamant og jeg tuslet ut av soverommet som om ingenting hadde skjedd. Det hadde det jo heller ikke gjort.

 

Slik ser jeg trolig ut på morgenen. Hjertene er det Kjærest som har lagt inn. Hun er veldig glad i meg. Tror det er fordi jeg er så pen.

 

Kjapp tur ned på jobb mens jentene fortsatt sover. Liker å gjøre det unna mens de sover. Siden jeg står opp tidlig og de på ingen måte gjør det, så rekker jeg noen jobbtimer mens de fortsatt drømmer. Trolig om meg.

 

Hotellfrokost må til på søndager. Skal innrømme at bildet faktisk er fra en ekte hotellfrokost i Oslo, men jeg lagde det samme bortsett fra den seige omelett-terten til høyre. Fatter ikke at jeg spiser den hver gang, for de er jo ikke gode i det hele tatt.

 

Ut på tur, aldri sur!

 

Ja, særlig!

 

Humøret bedret seg betraktelig med en gang vi så et tau. Hva er det med tau og unger?

 

Softis er et must når det endelig er sol! Til og med jeg både kjøpte og spiste en. Bare en liten altså. Ikke bare fordi jeg ikke har godt av det, men fordi de store blir for mye is og for lite strøssel. Hvorfor har de ikke strøssel inni isen?

 

Maria fatter som vanlig ingenting og tror at det fortsatt er jul og hun er et juletre. Katter ass!

 

Ettermiddag og far leser. Dvs. vi har ikke hatt middag ennå, så per definisjon er det vel egentlig førmiddag. På søndagene pleier vi å spise middag til kvelds. Blir koteletter, type nakke. Det liker jeg. Ikke for det, jeg liker jo alt bare det inneholder tilstrekkelig med kalorier.

 

Og jentene strikker og ser på Camp Kulinaris. Personlig orker jeg ikke de der realityshowene, men jentene koser seg og da gjør jeg også det. Kjærest er visst sulten. Spiser pinner. Kanskje jeg burde lage den middagen nå likevel?

 

Nei, ble fastelavensboller i stedet. Hadde selvfølgelig gått meg hus forbi at det var fastelaven i dag, men kjøpte noen boller og en kremboks på stasjonen og vipps. Jada, ikke like godt, men det funker!

 

Så får vi se da, hva som skjer i kveld. Man vet jo aldri. Det skal i alle fall ikke stå på meg.

 

 

 

Håper din dag også har vært god. Ha en strålende aften!

 

 

8 kommentarer
    1. Flott søndag her også! Har heiet så høyt at de sikkert hørte meg helt til Anterselva 🥇🥇🎉🎉🇳🇴🇳🇴 Ingen kremboller i dag, bursdag på tirsdag – får heller skeie skikkelig ut da🤣 Nå Masterchef Australia, verdens beste matprogram/realityshow👍 Anbefales!

    2. Elsker å lese 🤩 I dag måtte jeg le… Gleder meg til boken kommer…. Ikke noe press altså 😉 Ha en super fastelaven videre!

    3. Så herlig å lese🥰😁, flott med deilige søndager. Fine jentene, så godt at formen er bedre på begge💙 Artig at Datter er så opptatt av håndarbeid, det er faktisk min datter også 🤣. Dere er heldige som har hverandre Fortsatt god søndag

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg