En time igjen og NRK skal visst følge oss med et kamerateam

Nå er det bare en time til vi setter oss inn i den svarte limousinen og kjører de seks hundre meterne til Gamle logen og Vixen-utdelingen. NRK ringte for et par timer siden og spurte om de kunne følge oss med kamera i kveld, og det svarte vi naturligvis ja til. Vi kjenner jo absolutt ingen der borte så greit med et par journalister hengene rundt. Da har man i alle fall noen å prate med 😉

 

Personlig har jeg blitt syk og feberen herjer i kroppen, men ikke verre enn at et par paracet og Ringnes Lite holder den i sjakk. I alle fall inn til videre. Fryser voldsomt. Dessuten gruer jeg meg litt. Skulle jeg være så heldig å vinne noe som helst i kveld har jeg ikke forberedt et eneste ord, men det får gå som det går og det går sikkert greit.

 

Nå banker det på døra her. Sikkert NRK. Da er det i gang.

 

Wish me luck!

44 kommentarer

Siste innlegg