Endelig framme!

Deilig å komme fram etter over sju timer i bil, men ble helt ærlig direkte skuffet, for å ikke si rasende, over at det ikke var satt fram en velkomstkurv med frukt, sjokolade og alkohol på senga til vi kom! Vet de ikke hvem jeg er egentlig??? Helt talentløst at ikke Norges desidert mest leste blogger blir møtt med vimpler, fanfarer og lovord. Kjærest fikk heldigvis roet meg fra å filleriste dama i resepsjonen. Latterlig dårlig service!

 

Prøvde å jobbe litt i bilen siden jeg faktisk skal bruke over to arbeidsdager denne uken inne i den trange kassa, men det er jo ikke mulig. Det rister, skaker og bråker for mye. Dessuten:

Var jeg trøtt.

Fryktelig, fryktelig trøtt. Sov helt fra Kløfta, via Karasjok og til Tana Bru. Da måtte vi bråstoppe fordi jeg seriøst trodde jeg fikk blodpropp i venstre fot, (ja, den gode foten), men det viste seg å være noe annet. Vet ikke hva. Bra nå.

 

Likevel elsker hun meg. “Det er viktig å glede seg så lenge jeg varer” pleier jeg å si til henne. Hun syns det er sånn halvveis morsomt.

 

Endelig framme! Nå er det lett avslapping på rommet, (hva er egentlig forskjellen mellom lett og tung avslapping), før bryllupet i morgen. Jeg skal ikke i kirken, usikker om jeg har forklar hvorfor før, men det handler om at jeg opprinnelig ikke kunne og da det plutselig åpnet seg en luke så var det for sent og kirkebenken var gått til en annen rumpe. Ikke fryktelig trist egentlig. Går jo på antidepressiva, så skal nok overleve det nederlaget også.

 

Festlokalet er like i nærheten. Gangavstand sies det. Vi får se. Spiller jo ingen rolle, har jo bil. Siden jeg går på tabletter kjører jeg så Kjærest kan drikke og kose seg. Det fortjener hun. Har vært mye for henne. Gutten har jo blitt så stor nå at det neppe skader med et glass eller fire…

 

Takk for i dag og takk for i ÅR folkens! Det er en stor fordøyelse for meg å kunne skrive for dere hver eneste dag. Det gir meg glede, overskudd og livsgnist de dagene jeg ligger nede, og det er langt, langt oftere enn jeg nevner. Selv om jeg prøver å være åpen og ærlig så er det grenser for elendighet som andre skal belemres med. Tror jeg klarer balansegangen rimelig bra. Jeg ELSKER denne bloggen!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

20 kommentarer
    1. “H*n är så söt när h*n sover
      Själv har jag inte fått mig en blund
      Det är den bästa av gåvor
      Att kunna sova lugnt”
      Huske ikke kæm som skrev det men passa bra 😅 Leser 2 blogger, din først så audmarit. Så ærlige og naturlige begge to 😊Ha en flott feiring.

    2. Hvor lang tid tar det før noen ikke ser ironien i det du skrev om drikking og hiver seg over tastaturet med kritikk, Det lurer jeg på..🤣 Brått er “levenet” igang 🤣

      God helg! 🙂

    3. Godt å skjønne at når fornuften din avtar så overtar Kjærest 🙂 Har flere ganger tenkt at han der fyren e laga av et spesielt materiale. Og det trur æ at han e (Kokkejevelen altså). Men ka skal man gjøre når man e selvstendig næringsdrivende? Det e jo bare å få snurren ut av underbuksa hver morra å hiv sæ tel uansett ka. Og Kjærest, du e elska av flere enn bare han der du dele postkasse med. Du e ei utrolig flink tøtta. Se fremover uansett kor tungt det virker akkurat nu. Håper du får plagene dine under kontroll etter hvert. Lykke til med bryllupsfeiring til dåkker toan og en liten kokkejæveltass etter hvert. Håpe han blir like rappkjæfta som faren 🙂

      Hilsen ho som beskylde Kokkejævelen førr at ho e feit.

    4. Etter så mange timer i bilen forstår æ at det var godt å komme frem.
      Kos dokker i morgen.

      God natt

    5. Elsker denna bloggen,dæ og Kjærest😍Ønsker dokker all mye LYKKE i framtia….m baby,Kjærest og ikke minst Datter💕Dokker e alle fantastiske persona🥰….,»snørroglatterlesing»🤣…i morra;»Kokkejævæl»-mat t beste venner….kjæm mulig en oppdatering🤔Senk skuldran og ha en fin helg🎉🥂🎶🌸💕

    6. Elsker også denne bloggen, kjærest var /er nydelig. Sånn er livet. God helg til dere to, kos dere 🌹

    7. Digger kjærest på siste bildet! Akkurat sånn ser vi ut når vi er gravide 😀 😀
      Nydelig er hun <3

    8. Vel fremme. Litt trasig at det ikke var plass i kirka. Du får vel holde en liten tale for brudeparet. Kos dere i bryllupsfesten men helst ikke mikse alkohol med den medisinen du tar.

    9. Velkommen til vakre Pasvik😊👍 – søren at eg ikkje leste dette før eg tok mitt vinglass, ellers skulle eg svippa bortom med litt forforiskningar…. 😊

    10. Gratulerer med ett år! Jeg har lest bloggen din ikke hver dag men ofte. Synes mange av innleggene dine er kjempe morsom Og du har mange utrolig gode oppskrifter, PS jeg bruke mye fennikel til reinkjøtt, det er faktisk kjempe godt 😊 men noen ganger synes jeg du blir så aggressiv og det har eskalert den siste tiden. Ja jeg forstår at du vil beskytte deg mot kritikk, men har du ikke lært «man skal ikke svare en dåre på sin tale» jeg blir litt «redd» når tonen er til tider så aggressiv» Hilsen en som liker bloggen din 😊

    11. Jeg elsker også denne bloggen! Fordi du skriver herlig ærlig😍
      Ha ei flott helg med bryllup og kjærestetid❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg