Endelig koronafri og ÅPEN IGJEN!

Reklame | Kokkejævel.no

Etter et par heftige uker, der den ene etter den andre i familien har vært omikron-infisert, (inkludert meg selv), så kan jeg endelig åpne butikken igjen etter sju dager til ende med nedstenging! Jeg vet ikke hvor mye penger jeg har tapt, og ikke vil jeg vite det heller. Det viktigste er at vi er i live alle sammen og at vi alle nå er breddfull av antistoffer og fritt kan vandre inn og ut av fødestua når dag som helst nå.

 

Omikron var ingenting for en voksen mann! Føltes egentlig mest som en mild soppinfeksjon i lungen. De andre ble truffet mye hardere, men enten er jeg rett og slett naturlig taprere, stoltere og sterkere enn dem eller så gjorde manneinfluensaen min uken før meg til en slags virologisk supermann som ingenting biter på. Spiller ingen rolle, vi er friske, smittefrie og klare for både barnehage og jobb!

 

Har du forresten fått med deg at jeg har begynt å selge kake- og dessertpynt både på nett og i butikk? Ikke alle er råflinke konditorer, men de fleste baker jo likevel kaker/desserter til ulike anledninger i løper t av et år, og da er det jo litt ekstra artig å kunne pynte kaka som en verdensmester. Du baker kaka, jeg fikser pynten 🙂

 

Velbekommen til Kokkejævel.no

-alt det beste på et sted

 

Selv om brøytefolka har funnet ut at det er helt perfekt å ha snødeponi rett foran en liten lokal forretning uten kjedetilknytning, så finner dere meg bak skavlene i Løkkeveien 2. Kom innom å se hva vi har. De fleste som kommer blir helt overveldet over utvalget. Ikke bare av kakepynt, men også av lokale delikatesse til den som “har alt”.

 

INNGANG

 

 

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg