Et villdyr i senga

Vet ikke hvor jeg finner kreftene og utholdenheten i fra, men jeg kan holde på i timevis. Enkelte perioder kjører jeg litt roligere tempo før jeg setter opp til full intensitet igjen. Av og til kan jeg være nesten helt rolig i en time eller to, men plutselig og helt uten forvarsel setter jeg i gang igjen.

 

I begynnelsen likte Kjærest det, men nå tror jeg hun begynner å bli sliten og kanskje litt lei. Spesielt etter at hun ble gravid ønsker hun å være litt i fred, men jeg kan ikke for det. Det skjer liksom noe med meg når jeg legger meg. Selv om jeg er trøtt blir kroppen blir jeg fylt med intensitet, energi og uante krefter som gjør at jeg omtrent ikke klarer å ligge stille. Kjærest angripes fra alle kanter gjennom hele natten.

 

Ingen stillinger er trygge, uansett hvordan hun snur seg. Det kan være på magen, på rygg eller på siden. Jeg er over henne uansett. Skjønner godt hun er litt sliten og av og til står opp i stua bare for å få en pause, men med en gang hun legger seg igjen er det i gang igjen.

 

Du har sikkert skjønt det allerede. Jeg sover ekstremt urolig. Sparker og slår. Drømmer høylytt og tar generelt stor plass i sengen. Snorker gjør jeg også. Intenst visstnok. Av og til, ofte faktisk, våkner jeg av en albue i neseroten. Det er en teknikk Kjærest har lært seg for å få slutt på snorkingen. Blir litt blod, men stille en time eller to før jeg setter i gang igjen.

 

Vi har for lite soverom til å kjøpe en stor seng, så inntil vi får kjøpt oss hus er hun dømt til å ligge sammen med meg på 150 usle små cm. Det er litt trangt, i alle fall når man skal sove. Greit på alle måter når man ligger der våken, men etterpå hadde det vært greit med en litt bredere seng.

 

Slik er det. Kan ikke få alt her i verden. Hun fikk meg og nå er hun gravid og kan liksom bare ombestemme seg heller. Det tror jeg at jeg skal være veldig glad for… 😉

 

Ha en energisk dag!

 

10 kommentarer
    1. Få deg en snorkeoperasjon! Gubben har gjort det to ganger for å slippe og havne i en annen etg. Og det virket!!! Etter runde nr to. Det hjelper også å gå ned sånn 20-30 kilo. Men det er litt mer krevende 😂😂😂

    2. Av og til er det lite som skal til for å utgjøre stor betydning i livet. Det finnes såkalte ammeputer (?) i gigantstørrelse som kan ligge som en trygghetsmur imellom dere, en gigantisk tøyslange. Den er også god for å få bedre liggestilling både i graviditeten, under amming og i alle slags livsituasjoner og hverdagsnetter, sies det. Skaff henne en sånn ØYEBLIKKELIG og resten av livet, både natt og dag, blir mere behagelig for dere begge ❤❤. Håper noen her kan tilby seg å lage en sånn til dere nu.

    3. Vi hadde ei seng på 110 cm.bredde i mange år,på grunn av at ungene våre fikk de største soverommene. Med 2 store soverom å et lite,fant vi ut at ungene hadde mye mere behov for litt plass til å ha venner på besøk og overnatting😊. Vi skulle tross alt bare tilbringe natten der. Det gikk utrulig greit å ha så lita seng,når ungene flytta ut,tok vi jo tilbake det største rommet,med ei større seng😍. Ha en fin dag,du e jo en riktig handy man! Ble så fint med nytt belegg i gangen👍👌.

      1. Stadig salto i luften så alt disser, og snorkeapparat med kald luftstrøm har min ledsager. Du erikke alene.🤣

    4. Eh – ja, jeg skjønner din kjære veldig godt. Har en ved siden av meg som helst vil ligge på skrå i senga og da ligger jeg på «planken». Han snorke heldigvis ikke, men har mange samtaler i løpet av natta, av og til krangle han med noen (muligens meg 🥺) men ofte har også det artig. Sikkert jeg som forteller teite vitser 🤣🤣🤣

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg