Far og Sønn!

I dag blir faktisk en av mine sønner med meg på jobb for å hjelpe til med oppstarten av butikkene. Det er jeg veldig glad for. Ikke bare er det veldig mye som skal gjøres, men det er hyggelig å være sammen. Han bor ikke hos meg. så er ikke så veldig ofte vi treffes egentlig. Da er det greit å kunne sette han i arbeid de gangene det skjer, he he.

 

Etter jobb, i firetiden, skal vi bortover til besteMor og spise 2.juledagsfrokost. Den varer fra morgen til kveld siden det er så mange som er innom. BesteMor er 94 år og steller hvert eneste år i stand. Hun er den sprekeste dama jeg vet om!

 

I morgen er jula over for min del. Da åpner butikken igjen og livet ruller ubønnhørlig videre. Det har vært godt med et par dager fri. Skulle gjerne hatt et par dager til, men når julaften faller på en tirsdag blir det slik. Det beste er når julaften faller på en torsdag. Da blir det en ekstra fridag og det skjer faktisk til neste år. Gleder meg allerede.

 

Hvorfor jeg har bare bilde av meg selv? Nei, Sønn vil ikke ha bilde av seg selv på bloggen, og det respekterer jeg naturligvis. Ikke alle som har samme behovet for å spre trynet sitt for all verden.

 

Nei, må faktisk stikke nå! Skal hente ham klokka ti og jeg sov faktisk helt til ni i dag. Vet ikke hva som skjer med meg. Kan jeg være syk???

 

Ha en fortryllende 2. juledag 🙂

11 kommentarer
    1. Æ må no flire 😂 Du får no sagt d m både alvor og humor på bloggen din.Mest av d siste…..heldigvis🥰 Fortsatt god romjul😊

    2. Takk for super ribbeoppskrift “trin for trinn”. I år ble det helt perfekt ribbe, hele svoren ble supersprø. Nå ligger mannen og jeg på hver vår sofa og stønner av overspisingssymptomer. Egentlig din skyld da, det var du som ga meg oppskrifta på den perfekte ribba. Takker også for alt du ellers skriver, noe ler jeg av, noe irriterer og mye rører meg. Lag deg gode dager. 🎂🥂🥮🍓

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg