Ferdig for i dag!

Da gir jeg meg for i dag. Klokka er snart midnatt og hadde vært greit med litt søvn før jeg skal på jobb klokka seks i morgen tidlig. Håper han er forholdsvis rolig i natt. Selv om det er hun som, uten unntak, tar han de nettene jeg skal på jobb tidlig, så lager han jo lyd. Av og til skingrende lyd. Vel vel, det hører med til moroa. Det er langt verre med unger som ikke skriker. Det vet jeg alt om.

 

De har forresten gått ned i sengen allerede. Ligger og ammer og venter på  meg. Er så koselig når vi legger oss vi tre. slapp av, han sover i egen seng, men når de pupper eller når vi er våkne er han hos oss. Jeg koser meg skikkelig. Å bli babypappa i en alder av 43 kan virkelig anbefales. Kjenner at jeg tør å bli litt mer glad i ham for hver eneste dag som går. Hadde jeg fått lov av Kjærest så hadde jeg skrevet side opp og side ned om ham, men hun vil ikke det og det er jeg glad for. Han skal ikke bli en såkalt bloggunge, men siden han er en så ufattelig stor del av mitt liv så må han jo nevnes i blant. Kanskje det til og med kommer et bilde på tirsdag når han er en hel måned gammel. Da er han dobbelt så gammel som storebroren ble. Det høres kanskje rart ut, men det gjør meg glad.

 

På bildet ser dere det jeg har rukket å pakke i dag. Skal sende det i morgen tidlig, men lar det stå på kjøla i natt så det er skikkelig kaldt før pakkene legger ut på vandring til hele Norges land.

 

Nei, nå gir jeg meg! Han er lys våken og i godt humør der nede. Det er så artig at han har blitt så stor at man kan ligge å “snakke” med ham uten at han konsekvent lenget etter puppen. Og lydene som kommer ut av en glad baby er helt ubetalelige! Gjør meg rett og slett lykkelig.

 

God natt!

8 kommentarer
    1. Gleder meg, trur en av alle de pakkene er til meg, den er vist klar for srnding🤞😊.
      Så godt å høre at lillebror har det fint, å at du klarer å nyte dagene med han bedre, eller e vel rettere at angsten for det forferdelige slipper lit taket.
      God natt, snart morgen no.

    2. Koselig å høre <3 Takk for "pakkene" vi bestilte. Tenkte at en av de skulle spares til senere 😀 Noen i huset er blitt hekta på tørka reinsdyrkjøtt <3 Bare vent "noen" vil bestille mer 🙂

    3. Kom deg te sengs å nyt nån minutta sammen me dine kjære🥰 Ønsker dokker alle 3 ei riktig go natt ❤💙💙

    4. Kom deg te sengs å nyt nån minutta sammen me dine kjære🥰 Ønsker dokker alle 3 ei riktig go natt ❤💙💙

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg