For akkurat et år siden

Kjærest og jeg har vært ute i hagen hele ettermiddagen. Vi har en naturtomt og har store planer for området. Det går ikke så fort framover siden jeg er nyoperert og hun er gravid med bekkenløsning pga crash med hund, men vi koser oss likevel i hverandres selskap. Skape noe sammen. En framtid. Været er helt fantastisk og livet er egentlig et godt sted å oppholde seg.

 

Men jobben kaller! Er man blogger så er man blogger. Ingen bønn. Jeg går inn for å vise dere alt vi har fått til i ettermiddag. Holder på å lage bergbed blant annet, men av en eller annen grunn går jeg ført inn på FB og en minne fra i fjor dukket plutselig opp. Hagen fikk bare være hage.

 

For akkurat et år siden i dag lå de to trøtte typer på sofaen og sov. Eller, en sov og den andre prøvde å være litt artig.  Jeg savner han sånn. Intenst av og til.

 

Nå har jeg ut igjen. Vi har det bra, men minner må man ta vare på. Også de gode.

14 kommentarer
    1. Livet blir aldri det samme igjen. Sorgen etter de små som kom og gikk igjen vil alltid være en del av oss som har mistet. Ikke like rå, ikke så umulig å bære. Men den er her som
      en sårhet som alltid lever i meg. Det kjenner jeg på i dag, solen skinner, og hun skulle sittet i plaskebassenget med solhatt på. Nå er det lillebroren hennes som løper rundt her, med solhatten på snei. Det er jeg så takknemlig for. Takk for at du deler. Nydelig bilde av dere❤️

    2. Godt å tenke at nå har dåkker et nytt lite mirakel å se fram til💞. Ja,vi er virkelig velsignet med godt vær her nord,bare å nyte😍😎. Du må no ta det pent med hagearbeid å annet arbeid nå etter operasjonen. Viktig å skynde seg langsomt,så kommer vel alt til å gå bra😉. Kos dåkker videre i det nydelige været.

    3. Ja,livet kan være tøft og godt på samme tid, minnene vil alltid være der uansett, og takk for det. Vær forsiktig med skuldera no, hagen springer ingen vei.
      Fin kveld til dåkker 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg