Foredraget

Herregud som jeg hadde gruet meg! Sto og øvde hjemme i går kveld foran Kjærest, for at jeg i alle fall skulle framstå som litt profesjonell i dag. Tok i tillegg en siste gjennomgang før jeg dro på jobb i morges, og satt og gruet meg og telte ned til timen som ubønnhørlig nærmet seg som et sultent rovdyr.

 

10:15 skulle det skje. Bare en time igjen. Fikk mer og mer vondt i magen. Kjærest kom nedover for å berolige meg, som om jeg var en liten unge. Det hjalp litt. Hun sa jeg var flink og at det kom til å gå så fint så. Kjempeflink er du, dette klarer du. Du er så flink så. Klokka blir ti og vi skal til å gå da hun tilfeldigvis sjekker mailen med programmet. “Du, det står at du ikke skal på før andre oktober, i dag er det jo bare den første”.

NEI! 24 timer til å grue seg på.

 

Jeg er håpløs!

Hadde skaffet vikar for meg å greier. Er jo grisedyrt dette! Ja ja, får dra hjem og klippe plenen i alle fall. Har jo ikke noe bedre å gjøre.

 

Vi smattes!

22 kommentarer
    1. Tror det kan gå bra, men selvfølgelig kan det gå til h…….og det at man er nærvøs, det kan man jo ikke noe for, men igjen……du får ikke gjort et pøkk med det, så da e det jo bare å la høna sparke hvilken vei den vil, og det gjør den jo, og fortsette med å være drit nørvøs.

      Lykke til 🍀

    2. 🤣🤣🤣….er det ikke typisk 🤣🤣🤣 Lykke til i morgen da 👍👊💪😁

    3. E det mulig😂😂😂😂 Fornøyelig framstilling av foredrags-forventninger 😁 Lykke til i morgen🤞👍

    4. Sjekk at lader til mobil står på i tide, at vekkerklokka er satt på til rett dag/tid, og at er lyd. Sjekk at nok strøm/drivstoff på bil, sjekk at du har rette manusmappe fremme – og at manuset ligger inni. Da skal alt gå så bra skal du se! 😃👍 Nb, husk brillene! Og lykke til! 😄

    5. Det va generalprøve i å grue seg. I morra går det som en lek, både gruinga og foredraget 😀 Lykke til 😉😆

    6. Hahaha😂. Syns jeg hører Kjærest, fine, lille kjæresten ❤️ Dette går helt utmerket, norsk kan du jo og du er rimelig flink til å ordlegge deg. Masse lykke til i morgen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg