Først gikk det bratt nedover. Så gikk alt til helvete.

For en natt! Var riktig nok pjusk da jeg la meg, men kunne ikke i min villeste fantasi forestille meg hva jeg hadde i vente. Tror det er mange år siden jeg har opplevd en så lang og heftig febernatt.

Bildet tok jeg rundt seks i morges. Tenkte å dokumentere min siste time. Håpet i alle fall det skulle være det.

 

På ett eller annet vis overlevde jeg og er mye bedre nå. Selv om lungene føles som tuberkulose, og det smaker blod når jeg hoster, så hakker jeg i alle fall ikke tenner av feber lenger. Det er skikkelig deilig.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg